• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lisenlisen

Funderar på om jag ska slå till på en Bugaboo denim. Tror ni man tröttnar? Har bara haft svarta vagnar förut, iofs en brun också (UJ) men bara en månad...

• Augustibebi

mammsens - Aj då, din vagn är ju sprillans ny. Tycker inte alls att du är petig. Man vill ju inte att bebin ska ligga med fötterna i högläge.

Jag har varit lite irri på att min vagn lutar (använder sittdelen) men eftersom min tvååring sällan sover i vagnen har jag inte orkat ta tag i det.

• Kajsan
    Lisenlisen skrev 2008-07-31 22:14:57 följande:
    Funderar på om jag ska slå till på en Bugaboo denim. Tror ni man tröttnar? Har bara haft svarta vagnar förut, iofs en brun också (UJ) men bara en månad...
    Denimbasen är ju snygg med de flesta toppar, så absolut!Tröttnar du på denimtopp sen så byter du till offwhite, brun, orange eller cerise
  • Lille Mammsen
    Augustibebi skrev 2008-07-31 22:20:35 följande:
    mammsens - Aj då, din vagn är ju sprillans ny. Tycker inte alls att du är petig. Man vill ju inte att bebin ska ligga med fötterna i högläge. Jag har varit lite irri på att min vagn lutar (använder sittdelen) men eftersom min tvååring sällan sover i vagnen har jag inte orkat ta tag i det.
    Precis....är ju inte så nyttigt att få för mycket blod till huvudet på dom små!
  • oOrosamarängerOo
    Lisenlisen skrev 2008-07-31 22:14:57 följande:
    Denim är ju ganska neutral tycker jag, så tror inte man tröttnar så snabbt. Haft sand bas sen jag köpte min bugga för 2½ år sen, och köpte en denimbas förra veckan som ligger här och väntar på att sättas på efter liggdelen, så fin så 
  • Lisenlisen

Hmmm, kanske ska slå till då. Men visst skiljer sig de amerikanska BB från de europeiska? Om jag inte minns fel så sitter bältena i sittdelen istället för på ramen som sitter fast i chassit?

• Isanna

Ni som mailat direkt till Bugaboo, till vilken adress har ni mailat? Och har ni fått svar? Han jag mailat med på babytrader har semester till den 12:e augusti och ingen annan kan hjälpa mig med mitt felande chassi verkar det som.

• Inka
    Caeruleus skrev 2008-07-31 22:11:59 följande:
    Natural - tyvärr kan jag inte hjälpa dig med någon av dina frågor Puffar för min fråga....är det värt att köpa Bugaboos egna servicekit?
    pratade med butiken på NK som säljer buggor om servicekittet och dom tyckte det var ett riktigt dåligt köp...och rekomenderade att köpa siloconspray på claes ohlsson och lite vasselin!
  • Natural
    Caeruleus skrev 2008-07-31 22:11:59 följande:
    Natural - tyvärr kan jag inte hjälpa dig med någon av dina frågor Puffar för min fråga....är det värt att köpa Bugaboos egna servicekit?
    Nån annan då?

Jag har frågat 3 ggr utan svar, känner min nonchalerad i tråden
  • Fröken Småland
    Natural skrev 2008-07-31 22:59:29 följande:
    Nån annan då?Jag har frågat 3 ggr utan svar, känner min nonchalerad i tråden
    Det är helt enkelt så att det inte är någon som vet av de som är inne! Misströsta ej . Jag väntar själv med spänning på svaret på din fråga...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14