• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-02 00:38:54 följande:
    Ellerhur....nu e hon go o glad & tror nog hennes man (nu mera) ej skulle tacka nej till lite rajjtan-tajjtan så har dom nog lite för få troll hemma nu....känner att siffran SEX skulle passa henne SORRY Vet inte va det tagit åt mig
    hahahahahahqh men åhhh bara för att jag e blond e jag smartare än såå baby VARFÖR tror du att jag sätter mej vid datorn så han hinner somna asg för den delen e alla 5 trollen hemma ahhha du e för goooooo
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:34:23 följande:
    Jag har beställt från USA Måååånga gånger ( fick ett paket idag senast ) och åkt på tull 2 gånger.Alltså extremt sällan.
    Fis-korv skicka vidare dina Paket till mig istället Det är säkert roliga saker i dessa som jag vill ha
  • Natural

Vilken OiOi hobo passar till sand bas?

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:41:42 följande:
    hahahahahahqh men åhhh bara för att jag e blond e jag smartare än såå baby VARFÖR tror du att jag sätter mej vid datorn så han hinner somna asg för den delen e alla 5 trollen hemma ahhha du e för goooooo
  • Emmsan

nähä brudar kusten e klar han sover sitt ni här o tjaffsa om era tråkiga skötväskor  konstiga krokar o fickor på liggdelarna jag går o knyter mej o inväntar huvudvärken hahaha

• Emmsan

föressten min bugga e sommar stylad röd sommarsuffla sand bas o röd varukorg + röd skip hop o rött parasoll imorgon får ni se bild samt så har mannen looovat att jag ska få beträda symaskinen en stund så imorgon ska det bli en svart o en brun moln dyna ;) snäller e han

• Emmsan

vad är det du brukar skriva mammsens syy så fingrarna blöder hahahaha

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:44:24 följande:
    nähä brudar kusten e klar han sover sitt ni här o tjaffsa om era tråkiga skötväskor  konstiga krokar o fickor på liggdelarna jag går o knyter mej o inväntar huvudvärken hahaha
    Näää,jag har bara en Gecko som tror den är lutande tornet i pisa..eller va de heter o stavas? Du hajar va jag menar Min gubbe sover nog oxå....han fick "avslag" på sin ansökan om "Rajjtan-Tajjtan"
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:46:22 följande:
    föressten min bugga e sommar stylad röd sommarsuffla sand bas o röd varukorg + röd skip hop o rött parasoll imorgon får ni se bild samt så har mannen looovat att jag ska få beträda symaskinen en stund så imorgon ska det bli en svart o en brun moln dyna ;) snäller e han
    "Beträda symaskinen"? AJ
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14