• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • NovJenny
    Isanna skrev 2008-08-01 22:57:37 följande:
    Jag är liggdelsexpert! På suflettfästena till Cam finns det en krok på varje, utöver de som man fäster själva sufletten på, den extra kroken kommer uppåt eller nedåt beroende på vilken sida man fäster suflettfästena. De är iallafall till för att sätta fast den lilla öglan som finns på suflettlocket. Men då måste man ha suflettfästena så krokarna hamnar uppåt.
    Aha, vilken tur att jag har krokarna neråt nu med sittdelen för de är perfekt att fästa myggnätet i tycker jag.
  • Mary Cherry

NovJenny skrev 2008-08-01 23:32:04 följande:

Aha, vilken tur att jag har krokarna neråt nu med sittdelen för de är perfekt att fästa myggnätet i tycker jag.
    Det är ju krokar på båda sidorna av suflettfästet, men vänder man dem åt fel håll kan man inte kroka fast liggdelslocket, myggnätet ska man nog kunna fästa ändå, det kommer ju från sidan.
  • Natural

Ingen som har tips på skötväska till Bugaboo?

• mallan brallan

Ju ju be - be tween, be small, be all
    Oioi hobo
    Skip hop saddlebag

- Det är mina tips på väslor som sitter bra på buggan.

Natural skrev 2008-08-01 23:49:24 följande:
  • Natural

mallan brallan skrev 2008-08-01 23:54:43 följande:

Ju ju be - be tween, be small, be allOioi hoboSkip hop saddlebag- Det är mina tips på väslor som sitter bra på buggan.
    Många påstår att OiOi Hobo inte är bra, för få fack, snabbt går sönder.

Skip hop är så stora och fula, sålde nyss en i veckan.

Juju be nån som har så man kan få se vilken färg som kan tänkas passa till sand bas?
  • Mamma2001
    Natural skrev 2008-08-01 23:56:39 följande:
    mallan brallan skrev 2008-08-01 23:54:43 följande: Många påstår att OiOi Hobo inte är bra, för få fack, snabbt går sönder.Skip hop är så stora och fula, sålde nyss en i veckan.Juju be nån som har så man kan få se vilken färg som kan tänkas passa till sand bas?
    Jag tycker oioi hobon är superbra.. sitter kanon  på både cameleon och vår bee ,och rymlig... och hel

JuJu Be är också bra...

Men Hobon sitter ändå bäst...

Har en skip hop med men den är jag less på så den använder jag inte, annars sitter dom ju perfekt också.
    -I Love Pink-
  • Noiis
    Mamma2001 skrev 2008-08-02 00:02:07 följande:
    Jag tycker oioi hobon är superbra.. sitter kanon  på både cameleon och vår bee ,och rymlig... och hel JuJu Be är också bra...Men Hobon sitter ändå bäst...Har en skip hop med men den är jag less på så den använder jag inte, annars sitter dom ju perfekt också.
    Jag gillar min Hobo! när den inte är trasig
  • Natural
    Mamma2001 skrev 2008-08-02 00:02:07 följande:
    Jag tycker oioi hobon är superbra.. sitter kanon  på både cameleon och vår bee ,och rymlig... och hel JuJu Be är också bra...Men Hobon sitter ändå bäst...Har en skip hop med men den är jag less på så den använder jag inte, annars sitter dom ju perfekt också.
    Men det är tydligen så dåligt med fack i OiOi så då blir man ju ändå tveksam
    Vilken färg har du på din?
    Vilken passar till sand bas?
  • Lille Mammsen
    Natural skrev 2008-08-01 23:49:24 följande:
    Har en OIOI stor sak=inge vidare på buggan,skiphop duo=ganska OK men för liten,Gucci=nja,Bugaboo´s egna= diggar just nu iallafall!
  • Natural
    Lille Mammsen skrev 2008-08-02 00:10:56 följande:
    Har en OIOI stor sak=inge vidare på buggan,skiphop duo=ganska OK men för liten,Gucci=nja,Bugaboo´s egna= diggar just nu iallafall!
    Gillar inte Buggans egna.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14