• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Natural
    Bina skrev 2008-08-01 22:37:37 följande:
    Hmm känns som om den behövs "vrängas" tillbaka på plats... kan det gå tro?
    Den är ju knuten på nåt sätt. Borde ju vara omöjligt att knyta upp den, men tydligen så går det alltså.
  • Bina
    Natural skrev 2008-08-01 22:51:28 följande:
    Den är ju knuten på nåt sätt. Borde ju vara omöjligt att knyta upp den, men tydligen så går det alltså.
    Ja men rimligtvis borde själva öglan som du nu har framför dig kunna vrängas runt bandet igen? *hmm.. tänker*
  • Natural

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:46:14 följande:

Natural, de va hennes fråga. Hon undrade om dom användes till liggdelen och till vad samt om dom fyllde nån funktion till sittdelen
    Krokarna uppe vid sufletten fyller sin funktion både med sitt och liggdel för man fäster sufletten i dem, två på vardera sida och så KAN man om man vill fästa öglorna på liggdelslocket där, men har inte sett så många göra det.
  • Natural
    Bina skrev 2008-08-01 22:53:42 följande:
    Ja men rimligtvis borde själva öglan som du nu har framför dig kunna vrängas runt bandet igen? *hmm.. tänker*
    Jo, det borde ju gå.
  • Isanna

Jag är liggdelsexpert! På suflettfästena till Cam finns det en krok på varje, utöver de som man fäster själva sufletten på, den extra kroken kommer uppåt eller nedåt beroende på vilken sida man fäster suflettfästena. De är iallafall till för att sätta fast den lilla öglan som finns på suflettlocket. Men då måste man ha suflettfästena så krokarna hamnar uppåt.

• Isanna
    mammsens: Vem på Bugaboo har du varit i kontakt med?
  • Natural

Noas mamma: Du är ju bra lustig du. Visst blocka mig, jag lider inte av det för jag har inget att säga dig mer.

• Noiis
    Isanna skrev 2008-08-01 22:57:37 följande:
    Jag är liggdelsexpert! På suflettfästena till Cam finns det en krok på varje, utöver de som man fäster själva sufletten på, den extra kroken kommer uppåt eller nedåt beroende på vilken sida man fäster suflettfästena. De är iallafall till för att sätta fast den lilla öglan som finns på suflettlocket. Men då måste man ha suflettfästena så krokarna hamnar uppåt.
    nu har jag nog missat nåt.. kan man välja vart man vill ha sufletten?? alltså går de att ha sufletten så att krokarna går nedåt och inte uppåt som dom gör när man har liggdelen på?
  • Lille Mammsen
    Isanna skrev 2008-08-01 22:59:26 följande:
    mammsens: Vem på Bugaboo har du varit i kontakt med?
    Eden Lowenstein och Frida Trieb (Natali=sem.)
  • Natural

Tips på skötväska till Cameleon, som hänger bra? Jag måste hitta en.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14