• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Orkar och orkar Pekfingervalsar på laptopen, tar det i morrn istället

• WilliamNellyJamie

Tack dax att sova för sova min lilla kille är ganska tjurig på morgonen!!!!!

stackars pappa han får det inte lätt

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • micha82

VET inte om någon kan hjlpa mig men jag skulle vilja köpa en bugaboo cameleon finns den att köpa nära gbg å hur länge kan man ha den till sitt barn , är det a 3 år?? eller någon max vikt?

• graze

Är det någon som har en bild på en röd bas ??? Kram

• Bobbenn

min 4 månaders sover 20-08 utan att vakna

Azaah mammas snäcka
  • oOrosamarängerOo
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-02 01:03:09 följande:
    men du vet inget sätt man kan undankomma att åka på tull helt?, typ skriva något tex bröllopsgåva har jag hört!!!!!  Hur mycket tull blir det om man nu åker på det är det % på totalkostnaden? och hur vet de vad allt kostar om privat person skickar?vilka affärer handlar du i från? bra att veta? Många frågor men svara i morgon om du inte orkar nu
    Man kan skriva gift på paketet, MEN är ingen garanti att det inte fastnar i tulle för det, de gör stickprov ändå och ibland så kollar de mer, ibland mindre.

Men jag skulle göra såhär: Be henne ta ut den från orginalkartongen och ta bort alla lappar o sånt ( skicka det separat) och packa om den så det ser ut som och går atthävda att det är ett begagnat köp, och be henne lägga i ett andrahandskvitto på ett lågt pris, och skriv gift på paketet.
  • myHappiness
    graze skrev 2008-08-02 09:46:18 följande:
    Är det någon som har en bild på en röd bas ??? Kram
    Jag har.
  • Chaplin

Jag köpte min på Storken i Linnéstan. De har för omgående leverans, beroende på vad för färger du vill ha.

Babyproffsen på Backaplan säljer också, men de har förmodligen inga på lager, utan då får man beställa.

Annars går det ju att beställa från nätet, med bara några dagars leveranstid.

micha82 skrev 2008-08-02 09:37:07 följande:
    VET inte om någon kan hjlpa mig men jag skulle vilja köpa en bugaboo cameleon finns den att köpa nära gbg å hur länge kan man ha den till sitt barn , är det a 3 år?? eller någon max vikt?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14