• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-02 00:29:37 följande:
    om det är någon vaken kan ni hjälpa migJag har en vän som kan skicka vagn till mig från usa och jag undrar om ni vet något sätt att komma undan tullkan hon skriva att det är en present eller något liknande????HJÄLP!!!
    Tror mig minnas att man slipper tull om det står att värdet ligger under 500 kronor....men jag kan ha fel!? Finns säkert någon här som har bättre svar att ge................
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:28:54 följande:
    ahh har du ngn bild? min strävan har precis börjat så du kan ju kanske hjälpa mej att göra den kortare ;)
    Ja, i galleriet, där är den dock FULLpackad eftersom vi är på landet och jag har 1000 grejjer med mig.
    Så klumpig är den inte vanligtvis
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:26:50 följande:
    I min strävan efter bästa skötväskan på Buggan leder nu FITNs denimväska.Den hänger perfekt!
    de va en ny de kajsan! den har jag inte heller sett vill se bild
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-02 00:29:33 följande:
    Fy f-n....snurrig i bollen nu då Du Tänk väl på blommor o bin nu va eller ska du boka tid me storken igen Sorry... *biter mig i fingret* kan bli lite vulgo på för mycket kaffe
    hahahahahah tänker på blommor o bin Loooovar annares måste vi byta bil o det är min mans största mardröm det finns inga fina minibussar säger han     önskar att jag oxå va hög på kaffe istället :)
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-02 00:30:53 följande:
    jag har hittat massor med grejer i usa som är skiiiiiiiiiiiiiiiit billiga!!!!!VILL HA NU!!!!!!!
    Finns massor...tyvärr!! Tyvärr vill ej alla butiker skicka & jag har ej turen att känna någon där! Avis på dig om du har kontakter!!
  • Kajsan

Jag har beställt från USA Måååånga gånger ( fick ett paket idag senast ) och åkt på tull 2 gånger.
    Alltså extremt sällan.

• Emmsan

men du kajsan jag hatar min skip hop för  när jag ska fälla från sitt till ligg tar skötväskan emot gör inte denna det???

• Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:32:37 följande:
    Ja, i galleriet, där är den dock FULLpackad eftersom vi är på landet och jag har 1000 grejjer med mig.Så klumpig är den inte vanligtvis
    men såg bara en bild med den från sidan... kan man kanske få en "bättre" i morgon??
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-02 00:31:51 följande:

hahahahaha håller med mammasens, bokar tid med storken
    Ellerhur....nu e hon go o glad & tror nog hennes man (nu mera) ej skulle tacka nej till lite rajjtan-tajjtan så har dom nog lite för få troll hemma nu....känner att siffran SEX skulle passa henne
    SORRY Vet inte va det tagit åt mig
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:37:06 följande:
    men du kajsan jag hatar min skip hop för  när jag ska fälla från sitt till ligg tar skötväskan emot gör inte denna det???
    Äh, det har jag inte tänkt på
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14