• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:29:47 följande:

aaah du har en gecko va? Jag saknar min *snyfftar* hade världens finaste röda gecko som jag gjorde mig av med och blev med en cam... lite små dumt då jag tycker bättre om geckon. Men de e ju flera som har lutande liggdelar, för de e väl de vi pratar om? Varför får man ingen hjälp med de för??
    Fick svar idag från BB att sådär ska den ej se ut/va (mailat bilder)!! Men att jag måste förska få hjälp av butiken iallafall! Om dom ej hjälper mig fast att dom skall göra detta (kommer dom säkert att göra...men att det typ tar flera månader för dom att få tummen ur *piiip*)försöka finna en annan butik som vill..... *suck* *söön*
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 22:32:48 följande:
    Inte jag...inte från BB iallafall! Måste "böka" me butiken *suck* *stöön*
    gu va tråkigt! hoppas de löser sig, ring och gnäll tills dom tröttnar på dig är den trasig så hade jag nog kört den till affären och sedan krävt en ny vagn!
  • Bina
    Svea76 skrev 2008-08-01 22:33:41 följande:
    Hej! Dum fråga kanske, men vi har lyckats (eller snarare min man) knyta upp knuten på "död mans grepp"-snöret. Är det någon som vet hur man knyter den igen?
    Hmm känns som om den behövs "vrängas" tillbaka på plats... kan det gå tro?
  • Noiis
    Hej! Dum fråga kanske, men vi har lyckats (eller snarare min man) knyta upp knuten på "död mans grepp"-snöret. Är det någon som vet hur man knyter den igen?
    knut? tror inte att de e en knut på min. tror att den e sydd alltså att man tagit ett band sytt en liten öggla trätt igenom bandet och sedan satt fast den i handtaget. Hänger du med?
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:37:34 följande:

gu va tråkigt! hoppas de löser sig, ring och gnäll tills dom tröttnar på dig är den trasig så hade jag nog kört den till affären och sedan krävt en ny vagn!
    Mmm...tyvärr finns butiken i andra änden av landet typ!!
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2008-08-01 22:41:24 följande:
    knut? tror inte att de e en knut på min. tror att den e sydd alltså att man tagit ett band sytt en liten öggla trätt igenom bandet och sedan satt fast den i handtaget. Hänger du med?
    Jag ska granska min i morgon
  • Natural

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:14:32 följande:

om du kollar på inlägg 5230 så  menade hon dem som man fäste liggdels locket i
    men liggdelslocket kan man ju inte till sittdelen. Hon hade ju aldrig använt liggdelen skrev hon ju och dem piggarna som man kan fästa liggdelslockets öglor i bär det är nerfällt finns neråt fotändan på ramen.
    Krokarna på suflettfästena är till för att fästa sufletten i på två ställen på varje sida av sufletten.
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 22:42:17 följande:
    Mmm...tyvärr finns butiken i andra änden av landet typ!!
    ring och tjata dig grön! fasiken de e klart att du SKA ha en ny om till och med bugaboo säger de. ring i morgon och hänvisa till de. eller funkar inte de?
  • Natural
    Hur lyckas mam med det?
  • Noiis
    Mamma och Fru skrev 2008-08-01 20:57:24 följande:
    Ursäkta om jag missade om jag fått svar från någon, men frågar igen."krokarna" på ramen strax vid där sufletten börjar, är dom till när man har liggdel? vad i så fall? Har inte haft nån användning av min liggdel så jag har lite dålig koll eller fyller dom någon funktion när man har sittdelen?
    Natural, de va hennes fråga. Hon undrade om dom användes till liggdelen och till vad samt om dom fyllde nån funktion till sittdelen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14