• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2008-08-01 23:07:26 följande:
    nu har jag nog missat nåt.. kan man välja vart man vill ha sufletten?? alltså går de att ha sufletten så att krokarna går nedåt och inte uppåt som dom gör när man har liggdelen på?
    nää krokarna som är till för att fästa liggdelslocket i finns det både uppe o nere av.. de små krokar som sufletten ska fästas i hamnar neråt  jämt pga att du måste ha fästena på rätt sida dvs L left o R right.. men däremot är det ju en fråga varför det finns liggdelslocks krokar både på ovansidan o undersidan hahahaha;)
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:19:05 följande:
    nää krokarna som är till för att fästa liggdelslocket i finns det både uppe o nere av.. de små krokar som sufletten ska fästas i hamnar neråt  jämt pga att du måste ha fästena på rätt sida dvs L left o R right.. men däremot är det ju en fråga varför det finns liggdelslocks krokar både på ovansidan o undersidan hahahaha;)
    Ja men de va ju de jag tänkte hahaha trodde jag hade tvär missat nåt. Ska kolla extra på ramen i morgon så fattar jag kanske va dom pratar om
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2008-08-02 00:22:25 följande:
    Ja men de va ju de jag tänkte hahaha trodde jag hade tvär missat nåt. Ska kolla extra på ramen i morgon så fattar jag kanske va dom pratar om
    haha o jag har druckit vin så jag vet snart inte vad jag pratar om hahahahahah
  • Kajsan

I min strävan efter bästa skötväskan på Buggan leder nu FITNs denimväska.
    Den hänger perfekt!

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:26:50 följande:
    I min strävan efter bästa skötväskan på Buggan leder nu FITNs denimväska.Den hänger perfekt!
    ahh har du ngn bild? min strävan har precis börjat så du kan ju kanske hjälpa mej att göra den kortare ;)
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:23:34 följande:
    Fy f-n....snurrig i bollen nu då Du Tänk väl på blommor o bin nu va eller ska du boka tid me storken igen Sorry... *biter mig i fingret* kan bli lite vulgo på för mycket kaffe
  • WilliamNellyJamie

om det är någon vaken kan ni hjälpa mig

Jag har en vän som kan skicka vagn till mig från usa och jag undrar om ni vet något sätt att komma undan tull

kan hon skriva att det är en present eller något liknande????

HJÄLP!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:26:50 följande:
    I min strävan efter bästa skötväskan på Buggan leder nu FITNs denimväska.Den hänger perfekt!
    Å va e de för någon då Har ju NOLL koll......
  • WilliamNellyJamie

jag har hittat massor med grejer i usa som är skiiiiiiiiiiiiiiiit billiga!!!!!

VILL HA NU!!!!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:23:34 följande:
    hahahahaha håller med mammasens, bokar tid med storken
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14