• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Devins Rockmamma

jag hämtade min vagn i slutet av juli men jag vet inte när själva vagnen är tillverkad, därför undrar jag:
    dom här skruvarna som det skrivs om på hemsidan, är det dessa som pilen pekar på? och är det skruvar eller nitar jag har? bör jag be om nya?
    eller sitter dessa skruvar som det pratas om någon helt annanstans?

kram
    BF 080822
  • Malin med Tim

Jag har bytt chassi två gånger och nu har jag fått ett som är tillverkat juli 08 som enligt dem ska vara nitat med nya popnitar... vi får väl se. Det känns bra än så länge... de andra två glipande på en gång när jag drog upp den för trappen.

• Malin med Tim

sara w skrev 2008-08-11 19:58:22 följande:

jag hämtade min vagn i slutet av juli men jag vet inte när själva vagnen är tillverkad, därför undrar jag:dom här skruvarna som det skrivs om på hemsidan, är det dessa som pilen pekar på? och är det skruvar eller nitar jag har? bör jag be om nya?eller sitter dessa skruvar som det pratas om någon helt annanstans?kram
    Du har en nit på ditt chassi, du kan se tillverkningsdatumet på stången under sittdelen. Enligt min återförsäljare så skulle även nitar innan juli 08 chassin vara fel... men jag vet inte.
  • Devins Rockmamma
    Malin med Tim skrev 2008-08-11 20:15:41 följande:
    sara w skrev 2008-08-11 19:58:22 följande: Du har en nit på ditt chassi, du kan se tillverkningsdatumet på stången under sittdelen. Enligt min återförsäljare så skulle även nitar innan juli 08 chassin vara fel... men jag vet inte.

det står juli 2008 på tillverkningsdatumet.
    är då är det lugnt för min del? du skrev innan juli 08, eller bör jag lämna in den? för nitar är väl inget jag kan byta ut själv? skruv går ju men nit är väl lite annorlunda.
    vill ju inte att handtaget börjar glida utan vill ha allt fixat innan bebis skall ligga i vagnen.
    tack för att du svarar Skrattande

BF 080822
  • imaj

[citat]
    Malin med Tim skrev 2008-08-11 20:15:41 följande:
    Du har en nit på ditt chassi, du kan se tillverkningsdatumet på stången under sittdelen. Enligt min återförsäljare så skulle även nitar innan juli 08 chassin vara fel... men jag vet inte.
    [/citat]

Okej så då är det kanske inte lugnt...

• LillKickan

Hej!

Försöker titta igenom bildtråden men orkar inte gå igenom hela. Är det någon här som har en sand fleece suflett på bild som jag får kika på??

Sen undrar jag om det finns offwhite fleece suflett?? Har inte hittat någon...

Tack!

• Hs Bobbo
    LillKickan skrev 2008-08-11 20:55:52 följande:
    Hej!Försöker titta igenom bildtråden men orkar inte gå igenom hela. Är det någon här som har en sand fleece suflett på bild som jag får kika på??Sen undrar jag om det finns offwhite fleece suflett?? Har inte hittat någon...Tack!
    Här kommer en sand fleece suflett. Nix, ingen fleece offwhite finns vad jag vet.

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Hs Bobbo

I vinter ska jag ha en silver åkpåse som ska passa både i Cam och i Bee. Vilka finns som passar? OTH - funkar deras?

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • fröken ida

Jag har också fått nya skruvar idag men jag har det gamla chassiet. Då behöver man inte byta va?

Älskade Edvin
  • Tullemi

Jag har precis fått hem min fina "Ditten & Datten"-dyna till min Bee. Om det är nån mer här som har en dyna från "Ditten" till sin Bee så har jag följande fråga: (ska se om jag får till frågan utan att svamla) Ska det inte vara hål för spännena i mitten där dynan viker sig, eller ska spännena helt enkelt gå "runt" dynan på sidorna? Det blir knöligt men helt OK. Har vi gjort rätt? Har givetvis frågat "Ditten", men väntar på svar. För övrigt så blev det sketasnyggt .

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14