• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Billabong
    Billabong skrev 2008-08-11 23:36:41 följande:
    Du menar chassin av den nya typen, de som har snäppspännen istället för de vridbara låsen på handtaget, eller missuppfattar jag? Jag har gamla sortens chassi (köpt aug. 07), så då behöver jag inte byta ut några skruvar väl?
    Ok. läste på hemsidan och uppfattar det som att det bara är de nya chassina som är fel.
  • Mary Cherry

Förresten undrar jag om jag kanske skulle prova att reklamera min väska. Den avmagnetiserar alla mina kort, jag har redan mailat med deras distributör i Sverige och hon sa att jag skulle höra av mig om det hände igen. Det hände igen. Jag fick nya kort och nu funkar inte de heller, allt började när jag köpt väskan.

• Devins Rockmamma
    Mary Cherry skrev 2008-08-12 00:18:31 följande:
    Förresten undrar jag om jag kanske skulle prova att reklamera min väska. Den avmagnetiserar alla mina kort, jag har redan mailat med deras distributör i Sverige och hon sa att jag skulle höra av mig om det hände igen. Det hände igen. Jag fick nya kort och nu funkar inte de heller, allt började när jag köpt väskan.
    hände mig förut också, fast det var en vanlig väska, men det tog några kort innan jag fattade att det var väskans fel som gjorde att korten inte fungerade. har inte använt väskan sedan dess, synd för den var grymt snygg Skrikandes
    BF 080822
  • Lille Mammsen
    SStina skrev 2008-08-11 23:17:29 följande:
    Har den silvriga OTH och den sitter ju inte direkt perfekt i Buggan...hålen är ju inte där de behöver varaDet sitter mycket bättre i min andra vagn UJ.
    Mmmmmm..har 4st OTH åkpåsar men ingen Bugaboo åkpåse Men har ej testat min Simpleworlds åkpåsen i buggan...kanske funkar men vill nog ha en Bugaboo åkpåse oxå
  • Noiis
    jag vet inte hur man lägger in bilder.. nån som kan förklara trode att de bara va att lägga in länkar från sitt galleri ju!! Vill lägga in bilder i bild tråden
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-12 00:23:15 följande:
    Mmmmmm..har 4st OTH åkpåsar men ingen Bugaboo åkpåse Men har ej testat min Simpleworlds åkpåsen i buggan...kanske funkar men vill nog ha en Bugaboo åkpåse oxå
    OOOOJ du din bebis kommer få de varmt i buggan med alla dom åkpåsarna dela med dig

Själv kör jag på buggans egna men sugen på att köpa en i brunt som kommer matcha min blivande bruna bas
  • Billabong

Noas mamma skrev 2008-08-12 00:23:30 följande:

jag vet inte hur man lägger in bilder.. nån som kan förklara trode att de bara va att lägga in länkar från sitt galleri ju!! Vill lägga in bilder i bild tråden
    Öppna bilden "på riktigt" inte bara miniatyrläget på hela galleriet. Sedan kopierar du in länken till just den specifika bilden.
  • Noiis
    Billabong skrev 2008-08-12 00:28:16 följande:
    Öppna bilden "på riktigt" inte bara miniatyrläget på hela galleriet. Sedan kopierar du in länken till just den specifika bilden.
    men jag gjorde ju de endå blev de fel
  • Billabong

Noas mamma skrev 2008-08-12 00:33:42 följande:

Konstigt. För länkarna går ju till miniatyröversiktsbilden av ditt galleri.
    Klickade du verkligen upp bilden du ville länka in och kopierade den?
    Förresten, du måste ha plus-tjänsten/medlemskapet - har du det?
  • Devins Rockmamma
    Noas mamma skrev 2008-08-12 00:33:42 följande:
    har du prövat att

öppna bilden
    höger klicka
    välj kopiera

då funkar det för mig iaf
    BF 080822
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14