• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo

Gahhh, varför finns inte offwhite i fleecen, vill ju ha!!

• Elinen
    Elinen skrev 2008-08-12 10:24:51 följande:
    En passiv trådläsare behöver er hjälp:De vita "knapparna" man trycker in för att fälla och resa sittdelen har blivit jättetröga att trycka in och den ena kärvar och vill inte komma i det låsta läget när man tillslut lyckats trycka in den. Någon som haft samma problem? Behöver de smörjas och i så fall med vad?Jättetacksam för tips!/Elin
    Puffar lite för min fråga ovan. Ingen som känner igen problemet?
  • imaj

Shoegirl skrev 2008-08-12 09:57:51 följande:

Shit vad jag är trött på kommentarer om att "Bugaboo är så ful" och "en barnvagn ska se ut som en barnvagn" *värst* och "den kan inte vara säker"Kör de omkring i en gammal amazon också? För att: nya strålkastare är så fula och en bil ska vara fyrkantig. Och elhissar på fönstren vet man ju är värsta dödsfällan!Tändstift liksom - när man kan veva igång motorn.*dryper av sarkasm*Tyck vad du vill men var inte en sån j-la bakåtsträvare! *morr*
    Håller verkligen med! Min sambo brukar säga att buggan är nutidens vagn och att andra vagnar också börjar likna buggan! De som inte fattar att den är snygg har ju ingen smak! :D
  • Leo och Elliots Mamma

Någon mer som har problem med bromsen på Bee´n??? Bromsar inte på ena sidan... Suck...

• Senap
    Lille Mammsen skrev 2008-08-12 13:05:03 följande:
    NYA BUGABOO!? (EJ min annons då jag vet vad detta för vagn är för något!! Har mailat stackarn rätt info iallafall! = OTH Rollerbug)www.blocket.se/vi/17590501.htm
    HA HA HA. Den fulaste BB-modellen
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-12 13:05:03 följande:
    NYA BUGABOO!? (EJ min annons då jag vet vad detta för vagn är för något!! Har mailat stackarn rätt info iallafall! = OTH Rollerbug)www.blocket.se/vi/17590501.htm
    som jag skriver kan man ju tro att jag e packad
  • FinalFantasy

Hahahaha Två postade samma annons Ja du den personen har noll koll på bugaboo

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14