• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • LillKickan

Tack så mycket!

Hs Bobbo skrev 2008-08-11 20:59:40 följande:

Här kommer en sand fleece suflett. Nix, ingen fleece offwhite finns vad jag vet.
  • Tullemi
    MGn skrev 2008-08-11 22:29:31 följande:
    enar du det från sidan där nere vid höften? eller menar du det spännet mellan benen...för det mellan benen får man ju dra upp i hålet på dynan, ett hål i vikningen kan man inte ha..man kan ju inte dra bältet genom rumpan på barnet? Kanske jag som är lite trög eller fattade jag det helt galet ;)
    Jag menade det vid höften, men så klart att du har rätt. Va fasiken ska det vara hål där för liksom, hehe. Nu är det fixat iaf och ME LIKE MUCHO!!
  • Mary Cherry

Jag vill ha en ny skötväska men jag vet inte vad jag vill ha! Jg har en Gaia&Ko men jag tycker den är för stor. Samtidigt har jag oftast halva mitt hem (utom det jag verkligen behöver) med mig när jag är ute. Hilfe!

• Tullemi

Jag är himla förtjust i min JuJuBe, fast jag har köpt en något för stor modell. Nu släpar jag med mig dumma saker plus att den ser lite för stor ut för vagnen (Bee). Modellen är BeAll, men det hade räckt med en BeTween. Man lär sig allt eftersom, hm.

Mary Cherry skrev 2008-08-11 22:49:07 följande:
    Jag vill ha en ny skötväska men jag vet inte vad jag vill ha! Jg har en Gaia&Ko men jag tycker den är för stor. Samtidigt har jag oftast halva mitt hem (utom det jag verkligen behöver) med mig när jag är ute. Hilfe!
  • sara1981
    Malin med Tim skrev 2008-08-11 19:59:45 följande:
    Jag har bytt chassi två gånger och nu har jag fått ett som är tillverkat juli 08 som enligt dem ska vara nitat med nya popnitar... vi får väl se. Det känns bra än så länge... de andra två glipande på en gång när jag drog upp den för trappen.
    På mitt chassi från april-08 är det skruvar, men jag har inte fått några som man ska byta med?Fundersam
    Vart har ni fått dem ifrån och är det något man måste beställa?
  • Devins Rockmamma
    sara1981 skrev 2008-08-11 22:58:14 följande:
    På mitt chassi från april-08 är det skruvar, men jag har inte fått några som man ska byta med?Vart har ni fått dem ifrån och är det något man måste beställa?
    det står om det på hemsidan, tror man måste höra av sig själv så skickas nya skruvar. men kolla hemsidan så du vet säkert vad som gäller
    BF 080822
  • Devins Rockmamma
    Malin med Tim skrev 2008-08-11 20:15:41 följande:
    sara w skrev 2008-08-11 19:58:22 följande: Du har en nit på ditt chassi, du kan se tillverkningsdatumet på stången under sittdelen. Enligt min återförsäljare så skulle även nitar innan juli 08 chassin vara fel... men jag vet inte.
    det står juli 2008 på tillverkningsdatumet.
    är då är det lugnt för min del? du skrev innan juli 08, eller bör jag lämna in den? för nitar är väl inget jag kan byta ut själv? skruv går ju men nit är väl lite annorlunda.
    vill ju inte att handtaget börjar glida utan vill ha allt fixat innan bebis skall ligga i vagnen.

nån som vet vad som gäller?
    BF 080822
  • Mary Cherry
    Tullemi skrev 2008-08-11 22:55:35 följande:
    Jag är himla förtjust i min JuJuBe, fast jag har köpt en något för stor modell. Nu släpar jag med mig dumma saker plus att den ser lite för stor ut för vagnen (Bee). Modellen är BeAll, men det hade räckt med en BeTween. Man lär sig allt eftersom, hm.
    Jag är inte helt övertygad om färgerna på JuJuBes väskor, de är liksom lite för mycket. Det fanns en fin idag när jag kollade, den fanns bara som BeAll, fast innan jag behöver en mindre väska har jag nog tröttnat och vill byta igen.

Vad finns det mer för väskor som inte hänger så långt ner, rymmer rätt mycket grejer och är snygga?
  • medea08

Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:07:27 följande:

Vad finns det mer för väskor som inte hänger så långt ner, rymmer rätt mycket grejer och är snygga?
    Jag älskar min Skip hop Dash, men liiite tråkig är den ju. Men jag gillar den skarpt!
  • SStina
    Hs Bobbo skrev 2008-08-11 21:00:51 följande:
    I vinter ska jag ha en silver åkpåse som ska passa både i Cam och i Bee. Vilka finns som passar? OTH - funkar deras?
    Har den silvriga OTH och den sitter ju inte direkt perfekt i Buggan...hålen är ju inte där de behöver varaFundersamDet sitter mycket bättre i min andra vagn UJ.Flört
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14