• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Devins Rockmamma

klockrent ju! iväg med dig till bildtråden och "show me your stuff"

BF 080822
  • Noiis
    men jag kunde inte kopiera alla bilder humm... ville lägga in en med hobon oxå.. men men man kan ju inte få allt ju
  • Billabong

Noas mamma skrev 2008-08-12 01:01:21 följande:

men jag kunde inte kopiera alla bilder humm... ville lägga in en med hobon oxå.. men men man kan ju inte få allt ju
    Hm... konstigt att det inte gick med alla bilderna...? sara w kanske kan hjälpa?
  • Devins Rockmamma
    bugaboo med skip hop på ramen

det här är en klickbar bild (hoppas jag iaf Flört)

det kanske är så att man inte kan ha med för många bilder på en gång utan man får då använda sig av denna funktion.  vet inte om det stämmer men kanske, så antingen får man göra flera inlägg eller så gör man bilder som är klickbara, dom blir alltså större när man klickar på dom.

för att få fram en sådan bild, så istället för att klicka upp bilden och sedan högerklicka och välja kopiera.
    så struntar du i att klicka upp bilden utan du högerklickar direkt på den lilla bilden i albumet och väljer kopiera.
    vet inte om det gick att förstå men fråga om det var nåt som du inte fatta
    BF 080822
  • Devins Rockmamma
    Noas mamma skrev 2008-08-12 01:28:08 följande:
    aaah smart
    haha ja jag måste ha en ljus kväll! låter ju så jäkla påläst Cool
    BF 080822
  • SStina
    Lille Mammsen skrev 2008-08-12 00:23:15 följande:
    Mmmmmm..har 4st OTH åkpåsar men ingen Bugaboo åkpåse Men har ej testat min Simpleworlds åkpåsen i buggan...kanske funkar men vill nog ha en Bugaboo åkpåse oxå
    Förstår att du vill ha en Bugaboopåse oxå...ska oxå införskaffa mej en till vinter....Flört
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Lundinma

Hej på Er,

Jag vet att detta är en BB tråd (hängde här för 3 år sedan... ;o) Nu är jag hemma igen med nr 2 och är förståss lika NÖJD med min BB denna gång!

Nu till min fråga, om vad har ni för paraplyvagnar???? Ska ut och resa och behöver en smidig med fullt liggläge!

Tack så länge!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14