• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Tullemi

Jag har en i svart/silver, men den finns kanske bara i den stora då?! Hoppas den finns i BeTween oxå, för jag vill inte heller ha en sån där färgglad sak

Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:07:27 följande:
    Jag är inte helt övertygad om färgerna på JuJuBes väskor, de är liksom lite för mycket. Det fanns en fin idag när jag kollade, den fanns bara som BeAll, fast innan jag behöver en mindre väska har jag nog tröttnat och vill byta igen. Vad finns det mer för väskor som inte hänger så långt ner, rymmer rätt mycket grejer och är snygga?
  • Noiis

Jag gillar OiOi hobo rymmer en hel del och man kan ju reglera axelbandet så... så lågt behöver dne inte hänga. Har en OiOi messenger nu men den kan man inte reglera banden på så den blir ju ganska låg men super bra *me love* bilder på båda finns i mitt galleri

Jag är inte helt övertygad om färgerna på JuJuBes väskor, de är liksom lite för mycket. Det fanns en fin idag när jag kollade, den fanns bara som BeAll, fast innan jag behöver en mindre väska har jag nog tröttnat och vill byta igen. Vad finns det mer för väskor som inte hänger så långt ner, rymmer rätt mycket grejer och är snygga?
  • Isanna
    Petunia Pickle Bottom och Skip Hop denim blir nog mina nästa sukta-objekt. Jag hade en OiOi Carry All en sväng men den var gigantisk ju!
  • Billabong
    imaj skrev 2008-08-11 18:08:50 följande:
    Isanna skrev 2008-08-11 17:01:02 följande:
    Den perioden är mellan aug 07 och maj/juni 08, vilket är den perioden då många av handtagen på camen är glidande... Men vpran verkar ändå vara det nyare trots att den är tillverkad i april 08. Tur var ju det :)
    Du menar chassin av den nya typen, de som har snäppspännen istället för de vridbara låsen på handtaget, eller missuppfattar jag? Jag har gamla sortens chassi (köpt aug. 07), så då behöver jag inte byta ut några skruvar väl?
  • Mary Cherry
    Isanna skrev 2008-08-11 23:34:41 följande:
    Petunia Pickle Bottom och Skip Hop denim blir nog mina nästa sukta-objekt. Jag hade en OiOi Carry All en sväng men den var gigantisk ju!
    Petunia Pickle Bottom har jag kollat på, men de är ju så satans dyra. Jag har bytt till mig en grå bas så jag måste ju byta väska nu.
  • Noiis
    Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:37:01 följande:
    Petunia Pickle Bottom har jag kollat på, men de är ju så satans dyra. Jag har bytt till mig en grå bas så jag måste ju byta väska nu.
    aa dom e skit fina sugen på den i svart med rött inne i men då hete de att den inte matchade vagnen men nu har jag grå bas och röd topp såå den skulle sitta sååååå fint på min vagn finns så många fina väskor
  • Isanna
    Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:37:01 följande:
    Men NEJ!Förvånad Bytte du din bruna mot en grå? Vi skulle ju ha bytt istället! Galna kvinna!
  • Mary Cherry
    Isanna skrev 2008-08-11 23:39:55 följande:
    Men NEJ! Bytte du din bruna mot en grå? Vi skulle ju ha bytt istället! Galna kvinna!
    Varför sa du inte det då? Det hade ju varit hur enkelt som helst.
  • Isanna
    Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:44:08 följande:
    Varför sa du inte det då? Det hade ju varit hur enkelt som helst.
    Ja varför sa jag inte det?! Dumma, dumma! Ombyte förnöjer ju!
  • Mary Cherry
    Isanna skrev 2008-08-11 23:45:21 följande:
    Ja varför sa jag inte det?! Dumma, dumma! Ombyte förnöjer ju!
    Ja det gör ju det. Du får hitta nån annan att byta med. Fast hade vi bytt hade vi ju kunnat byta tillbaka igen om ett tag.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14