• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • JuliusOchJag

Hej! Har smygläst lite i tråden för jag har blivit hopplöst förälskad efter att ha klämt och provkört en bugga . Hoppas jag får störa med en fråga - är det verkligen så att Babytrader har samtliga buggor i lager så att det bara är att beställa och invänta leverans? Jag har hört att det ska ta 10-12 veckor att beställa, men det kanske bara gäller svenska affärer?

Har bestämt mig för sand bas..men velar mellan röd eller brun topp..tror det blir röd...ska få barn i december!

Trevlig tråd ni har!

♥ Vecka 23 ♥
  • Thats me

buhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa :(((((( jag har sålt MIN ÄLSKADE bugga

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • imsa

why?

Thats me skrev 2008-08-12 21:59:02 följande:
    buhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa :(((((( jag har sålt MIN ÄLSKADE bugga
    ♥ nu är hon här ♥
  • Fröken Småland
    mangonuff skrev 2008-08-12 21:55:52 följande:
    Hej! Har smygläst lite i tråden för jag har blivit hopplöst förälskad efter att ha klämt och provkört en bugga . Hoppas jag får störa med en fråga - är det verkligen så att Babytrader har samtliga buggor i lager så att det bara är att beställa och invänta leverans? Jag har hört att det ska ta 10-12 veckor att beställa, men det kanske bara gäller svenska affärer?Har bestämt mig för sand bas..men velar mellan röd eller brun topp..tror det blir röd...ska få barn i december!Trevlig tråd ni har!
    I vanliga fall brukar Babytrader leverera på en vecka till Sverige, men just nu har Bugaboo problem att möta deras efterfrågan på vissa färger. Grå, brun och denim bas är restad vet jag. Skulle tro att leveranstiden är ung åtta veckor för tillfället. Maila och fråga dem vetja!

Och du... Välkommen hit! Klart du skall ha en Bugaboo!
  • Emmsan

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP packade ur buggan från bilen nu skruven på handtaget har lossnat!!!!!!! så mycket att man såg fjädern inuti handtaget? e den sönder nu eller vad ska jag göra?? fick de nya skruvarna förra veckan men har inte hunnit byta vad göra???????????????????

• JuliusOchJag

Åh, tack för svar! Kanske bäst att fråga som sagt så man inte väntar för länge.
    Jag hade i mitt sinne bestämt mig för en traditionell vagn och tyckte alla moderna med "konstiga" hjul endast var opraktiskt och osäkert. Och så får man en bugga i sin hand och blir störtförälskad. Hur kan jag ha missat den???
    Är så glad att jag inte hastat iväg och beställt vagn så jag kan få en bugga nu!

Kommer nog att läsa en del, ni verkar ju så himla nöjda allihopa!

mamma2003 skrev 2008-08-12 22:01:11 följande:
    I vanliga fall brukar Babytrader leverera på en vecka till Sverige, men just nu har Bugaboo problem att möta deras efterfrågan på vissa färger. Grå, brun och denim bas är restad vet jag. Skulle tro att leveranstiden är ung åtta veckor för tillfället. Maila och fråga dem vetja!Och du... Välkommen hit! Klart du skall ha en Bugaboo!
    ♥ Vecka 23 ♥
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2008-08-12 22:05:29 följande:
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP packade ur buggan från bilen nu skruven på handtaget har lossnat!!!!!!! så mycket att man såg fjädern inuti handtaget? e den sönder nu eller vad ska jag göra?? fick de nya skruvarna förra veckan men har inte hunnit byta vad göra???????????????????
    Ajajaj, det där lät inget bra .
  • Thats me

bra fråga -s-

i dont know-s-

imsa skrev 2008-08-12 22:00:22 följande:
    why?
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14