måste ju få fråga vart du köpte din (tror du måste info i inbox/gästbok)e nyfiken då där min e köpt inte hör av sig mm fast att jag ringt dom ska kontakta mig pga Reklamera mitt chassi.....tur att man får hjälp från annat håll fast att vagnen ej är köpt hos denna *KRAAAM*!!!!!
molly 81 skrev 2008-08-13 13:24:39 följande:
Jag är lite irriterad. På affären där jag handlade min Gecko. De vet INGENTING. Men hu tänker man när man tar in vagnar som de ska sälja, ska man inte vara lite påläst då?Vi byter lite mellan ligg/sittdel till E som börjar närma sig fyra månader, hon tycker det är trevligt att sitta upp. Den ena "pinnen" kommer inte in i sitt fäste helt, förklarade detta för de i affären men de stod som fån (dessutom har jag frågat en gång innan). Jag hörde mig för om det är så att det är reklamationsfel men de sa att bugaboo inte reklamerar vagnar.. HALLÅ (dessutom är felet åtgärdat, det var en liten plastbit som la snett, sambon pillade ut den åt mig, fix färdigt och "pinnen" sitter helt i nu)Sedan frågade jag lite om tillgång/efterfrågan på buggas åkpåsar och hur man sätter i de i vagnen(har inte klurat ut det så jag tänkte att jag skulle fråga). Tror ni de visste det? Så nu om jag vill ha hjälp, då får jag gå till en annan affär som med säljer bugaboo, och som är riktigt bra på vagnen och vad den kan! Känns ändå lite knasigt. För det är ju inte där jag köpt vagnen.Men vad gör man liksom?!