• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    sara1981 skrev 2008-08-13 16:54:15 följande:
    Hoppas på snabbt svar! Nån som vet hur man skickar en ståbräda enklast (och billigast). Går den som brev, eller måste det bli paket? Har aldrig sett den så jag vet inte riktigt hur den ser ut och hur stor den är?
    Gissningsvis måste den väga mer än två kilo och följaktligen blir det paket. Men över fem kilo väger den inte. Så 140:- eller 160:- blir priset om man skickar med posten.
  • Stargirl
    AnniPanni skrev 2008-08-13 16:59:12 följande:
    Att de skickar ut nya skruvar nu är väl för att mångas helt enkelt har skruvat ur sig själva/trillat ut???Vette tusan om det har me skruvarna att göra, det är ju precis som förut att det vita snapfästet inte håller fast o handtaget glider iväg *suck*
    Ja det är just det som är problemet. Skruvarna är boven. Det är därför de inte håller för att skruvarna är för korta/smala eller vad det var. Så även de som har sina skruvar kvar ska byta ut dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    Stargirl skrev 2008-08-13 17:06:28 följande:
    Ja det är just det som är problemet. Skruvarna är boven. Det är därför de inte håller för att skruvarna är för korta/smala eller vad det var. Så även de som har sina skruvar kvar ska byta ut dem.
    Skumt att Babytrader inte vet om detta då *suck*..... suttit här o mailat med Alice några gånger idag o slutsumman var väl att jag är den enda med glidande handtag Fundersam
  • gosmamma
    AnniPanni skrev 2008-08-13 17:16:13 följande:
    Skumt att Babytrader inte vet om detta då *suck*..... suttit här o mailat med Alice några gånger idag o slutsumman var väl att jag är den enda med glidande handtag
    Jag har oxå det o har köpt på babytrader.. Men jag har inte orkat att mejla dem, tycker att det är så svårt på engelska..
  • gosmamma
    AnniPanni skrev 2008-08-13 17:16:13 följande:
    Skumt att Babytrader inte vet om detta då *suck*..... suttit här o mailat med Alice några gånger idag o slutsumman var väl att jag är den enda med glidande handtag
    Hm sry såg nu hur du menade att ditt handtag var, o det problemet har jag inte än iaf.. Däremot att det är lite glidigt när man drar i det..
  • Kajsan

Nån som har koll på det bästa ERbjudandet när man köper Bee nu?
    Kopbarnvagn.se verkar ha det bästa som jag kan hitta, men vet ni nåt bättre?

• AnniPanni
    gosmamma skrev 2008-08-13 17:33:09 följande:
    Hm sry såg nu hur du menade att ditt handtag var, o det problemet har jag inte än iaf.. Däremot att det är lite glidigt när man drar i det..
    Mitt handtag glider ut varje gång jag drar upp vagnen på bussen/för ett trappsteg mm. Irriternade är det i alla fall så det vore ju skönt om skruvarna kunde lösa det hela

Att maila de är inga problem alls, de är jättetrevliga Och inga experter på engelska direkt heller så du behöver inte känna dig "dum" om du inte riktigt kan formulera ditt ärende på klockren engelska
  • graze

Hallå!! Jag har hämtat min bugga idag men suffletten känns trög den är ju inte som andra vagnar. Har ni någon tips om hur man fäller upp den ??? Den blir inte riktigt sträkt så att säga ..
    Tacksam för svar

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14