• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    aktiveramera skrev 2008-08-17 11:59:10 följande:
    Ska skicka iväg min vurukorg och sittdelsbas, vet nån vad frakten går på?
    Tippar på 77:- om du packar den väl
    Kram
    Nu hitta jag
  • Mam2B
    mamma2003 skrev 2008-08-16 16:31:50 följande:
    Grattis och välkommen hit! Det går att köpa nya/begagnade bastyger som passar, oavsett årsmodell. En Cameleon är en Cameleon osv, spelar ingen roll hur gammal den är .
    Tack!
    Det låter ju toppen i så fall (om vi nu väljer en begagnad) att man kan piffa upp den med nya klädslar!
  • Noiis

Noa hatar sin sittdel liggdelen kan han inte ha längre då han gör situps och blir tokig när han är vaken och ska ligga ner. och sittdelen funkar så länge han är vaken och pigg... men när han börjar bli trött så blir han skitsur över att inte ligga plant. fler med samma problem? funderar alvarligt på att köpa en beg bee för att testa om den passar han bättre. Tänkte köpa en begagnad först och sen en ny om noa skulle gilla den bättre. den har väl fullt plant liggläge? vad är ett okej pris att betala för en beg bee?

• AIE

Hej!
    Sitter här o funderar på färg på åkpåsen till vintern. Min vagn har sand bas o off-white toppklädsel. Men jag har även en röd fleece klädsel, en orange sufflett o en vit sufflet med bruna o turkosa blommor. Ska även köpa ett cerise toppset nu i veckan.

Vad tycker ni? Off-white åkpåse el ngn riktigt djärv färg som den nya klarblå?

Har även funderingar på att ev längre fram köpa ett toppset i den nya mörkblå.

Kan verkligen inte bestämma mig o skulle behöva smakråd...

Emil 030808 o Vilgot 080617 mina prinsar!!!
  • Kajsan

Noas mamma skrev 2008-08-17 13:29:49 följande:

Noa hatar sin sittdel liggdelen kan han inte ha längre då han gör situps och blir tokig när han är vaken och ska ligga ner. och sittdelen funkar så länge han är vaken och pigg... men när han börjar bli trött så blir han skitsur över att inte ligga plant. fler med samma problem? funderar alvarligt på att köpa en beg bee för att testa om den passar han bättre. Tänkte köpa en begagnad först och sen en ny om noa skulle gilla den bättre. den har väl fullt plant liggläge? vad är ett okej pris att betala för en beg bee?
    Varför inte behålla den begagnade om den är bra?

De är ganska dyra de begagnade, jag fick 4000 för min . Köp ny direkt så du har garantin , det är mitt råd.
  • mamma på vift
    Max avskydde oxå sittdelen när jag bytte första gången...han var då 5 månader. Han var nog för liten för sittdelen då. Vi bytte tillbaka till liggdelen i 1 månad och sen funkade sittdelen jätte bra. I liggdelen la vi i en stor kudde som han kunde sitta mot när han var vaken, det funkade den exta månaden han behövde. Kan ju vara samma sak för er...att han helt enkelt inte är redo för sittdelen än. Hoppas att det blir bättre.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-17 13:39:25 följande:
    Varför inte behålla den begagnade om den är bra? De är ganska dyra de begagnade, jag fick 4000 för min . Köp ny direkt så du har garantin , det är mitt råd.
    Just för att få garantier å så kändes dumt att köpa en ny som man kanske säljer efter nån vecka så tänkte att man kunde börja med en beg. Men såg oxå att dom va ganska "dyra" begagnade. så de e nog lika bra att köpa en ny direkt!
  • Stargirl
    AIE skrev 2008-08-17 13:32:56 följande:
    Hej!Sitter här o funderar på färg på åkpåsen till vintern. Min vagn har sand bas o off-white toppklädsel. Men jag har även en röd fleece klädsel, en orange sufflett o en vit sufflet med bruna o turkosa blommor. Ska även köpa ett cerise toppset nu i veckan.Vad tycker ni? Off-white åkpåse el ngn riktigt djärv färg som den nya klarblå?Har även funderingar på att ev längre fram köpa ett toppset i den nya mörkblå.Kan verkligen inte bestämma mig o skulle behöva smakråd...
    Varför inte sand åkpåse så passar den med alla dina topptyger. Eftersom du har så många olika topptyger så skulle jag matcha basen först och främst. Men om du vill ha lite färg varfr inte cerise eller klarblå
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14