mamma på vift skrev 2008-08-17 13:39:38 följande:
Max avskydde oxå sittdelen när jag bytte första gången...han var då 5 månader. Han var nog för liten för sittdelen då. Vi bytte tillbaka till liggdelen i 1 månad och sen funkade sittdelen jätte bra. I liggdelen la vi i en stor kudde som han kunde sitta mot när han var vaken, det funkade den exta månaden han behövde. Kan ju vara samma sak för er...att han helt enkelt inte är redo för sittdelen än. Hoppas att det blir bättre.
[/citat]
Alltså Noa gillar att sitta i sittdelen men hatar att ligga i den. :-S att ha en kudde under han i liggdelen funkar inte heller längre. Bytte till sittdelen för ganska länge sedan men flyttade sedan tillbaka till liggdelen, men nu har han lessnat helt på liggdelen och bara skriker.
Lille Mammsen skrev 2008-08-17 15:45:20 följande:
Noas mamma skrev 2008-08-17 13:29:49 följande:
Så är det för mig...min lill-kille e då 6mån tom! Fast liggdelan funkar (tyvärr så är min bugga defekt just nu=brukas ej)!!
Just de visste att jag inte va ensam

får du din bugga reklamerad nu?
Jag vet att been inte är gjord för vintern, men funkar den okej i snö? bor ju centralt så vi har fungerande snöröjning, men de blir ju en del slask. Eller borde jag helt enkelt köpa en helt annan vagn?