• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Suri
    mamma 2003
    Tack för bilderna! Glad Jag tror att jag förstår... Har visat Sambon som börjar bli mer och mer intresserad av de tekniska detaljerna. Buggan verkar tilltala pappor.

Ja, det är inte kul att mina kompisar ska behöva besväret med att reklamera, skicka tillbaka chassit och tjata på dumma säljare. Men nu är ett nytt på väg och butiken lovade min kompis att det skulle komma i början på veckan. Så det låter ju lovande i alla fall.

Å, vad jag längtar efter min vagn nu. Och efter bebisen såklart!
  • Mael
    Shoegirl skrev 2008-06-10 20:26:35 följande:
    Skulle så gärna om det inte vore för att sonen hela tiden vägrat napp.Men det kanske går att diskutera fram nu när han fyller 3 i år...
    Är det typ då de börjar förstå att uppskatta dyra saker bara för att de är dyra  Jag skulle i alla fall tänka mig att ta napp nu i 37 års åldern om jag visste att den kostade 119 loppor
    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Senap
    Suri skrev 2008-06-10 20:37:18 följande:
    mamma 2003Tack för bilderna! Jag tror att jag förstår... Har visat Sambon som börjar bli mer och mer intresserad av de tekniska detaljerna. Buggan verkar tilltala pappor.
    Bugaboo är faktiskt designad just för att tilltala pappor.
    *predikar lite BB-historia*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Fica

Har fått hem mitt nya chassi idag, jag skickade ett mail direkt till Bugaboo när mailet om det där vikttestet kom från BT och vips så var ett nytt chassi på väg.
    Ska skicka ner det trasiga nu när jag fått det nya. De har ersatt skruvarna på snapfästen med någon annan form av pluggar, så det är väl bara att hoppas att de funkar bättre. Tvingade pappa att dra allt vad han hade och handtaget satt stenhårt fast iallafall

• Suri
    Shoegirl skrev 2008-06-10 20:47:50 följande:
    Bugaboo är faktiskt designad just för att tilltala pappor. *predikar lite BB-historia*
    Kunde just tänka mig det. Såg reklam för Bee på nätet och då var det bara pappor som drog. Har ni sett den? Himla cool!
  • myHappiness

thj, du måste väl sitta på en massa bilder på cameleon i olika klädsar och varianter?

Kan du inte läga in fler kombinationer i bildtråden. Tex denim med olika toppar. Mindre populära varianter. Ja, lägg in allt du har!!

SKulle vara kul med en bildtråd där man kunde ha allt i färgordning. Som grå bas med alla toppar osv. Men det går ju inte att genomföra här på FL. synd.

• Minipumpan

Kan någon vänlig själ upplysa mig om var man kan köpa en sommarsuflett till en Gecko?
    thanx!

• Senap
    Minipumpan skrev 2008-06-10 21:03:23 följande:
    Kan någon vänlig själ upplysa mig om var man kan köpa en sommarsuflett till en Gecko?thanx!
    Japp - den är i silver. endast
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • TjorveniSkåne

Minipumpan: Jag såg en på Bonti i Malmö i förra veckan om det kan hjälpa dig!

• AsfaltsBlomma

Thj eller någon annan här som vet.
    Vad kostar plattan till liggdelen? Och de två skenorna som man sätter på kortsidorna? Utöver detta och madrassen så är det väl inte mer man behöver till liggdelen va?!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14