• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stormis
    HååGe skrev 2008-08-20 11:48:47 följande:
    Ni vet ju allt. Vad är nackdelarna med en Gecko tycker ni? Saknar man  bumperbaren?Passar inte Camens åkpåse till Frogen? Blir den stor och knölig?
    Frågar du en Gecko-ägare (inte jag) så är det ju ingen nackdel. Men jag valde bort den pga avsaknad av bumperbar (som mindre barn gillar att hålla och bita (!) i), liksom att handtaget inte är ställbart. Åkpåsarna tror jag passar alla modeller (fast fastsättningsmekanismen försvinner på Been)
  • Senap

*bildar Bugaboo-kören med Mamma2003 och Stormis*

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2008-08-20 11:58:11 följande:
    *bildar Bugaboo-kören med Mamma2003 och Stormis*
    Vi kanske skulle ge oss ut på gator och torg och lovsjunga? Jag skall knepa ihop en klatschig Bugga-låt!
  • molly 81

Mamma2003: Vaxdux, smart;)

Det är helt nyligen de börjat flytta sig. sätter fästena där jag vill ha dem men ändå så har de glidit efter några dagar. Och det är inte varje dag vi använder vagnen. Tror de sitter rätt, de fixade ihop vagnen i affären ju(men å andra sidan är det ingen garanti, är ju missnöjd med deras kunskap om bugga)

Å vet ni, jag såg oxå buggan i programmet, tur inte sambon var hemma;)

• molly 81

Den vinröda frogen som ligger ute nu på blocket, det är ju exakt samma beskrivning som låg ute för ett tag sen. Är det samma vagn? Tror det var på tradera jag såg den beskrivningen.

Jag är ju då av den sorten som kommer ihåg sådan onödig info. Någon som vet?!

• Fröken Småland
    molly 81 skrev 2008-08-20 12:12:41 följande:
    Mamma2003: Vaxdux, smart;) Det är helt nyligen de börjat flytta sig. sätter fästena där jag vill ha dem men ändå så har de glidit efter några dagar. Och det är inte varje dag vi använder vagnen. Tror de sitter rätt, de fixade ihop vagnen i affären ju(men å andra sidan är det ingen garanti, är ju missnöjd med deras kunskap om bugga)Å vet ni, jag såg oxå buggan i programmet, tur inte sambon var hemma;)
    Jag fattar inte det där. De sitter ju som berget. Jag bryter minst en nagel varje gång jag skall byta sufflett *överdriver*

Kan du fixa bild?
  • molly 81

Mamma2003: Jag kan lätt få av fästena med en hand. Har alltid sagt "ohh vad smidigt" men sen funderat på att det ska ju inte vara smidigt att få av suffletfästena ;) Ska ta en bild och visa er, kör ju en gecko.. Men det får bli senare;) Vagnen står nere i tappen, hissen har pajat..

• Fröken Småland
    molly 81 skrev 2008-08-20 12:23:59 följande:
    Mamma2003: Jag kan lätt få av fästena med en hand. Har alltid sagt "ohh vad smidigt" men sen funderat på att det ska ju inte vara smidigt att få av suffletfästena ;) Ska ta en bild och visa er, kör ju en gecko.. Men det får bli senare;) Vagnen står nere i tappen, hissen har pajat..
    Aha, kanske är skillnad på hur sufflettfästen sitter på Geckon, det har jag inte koll på. Men glida runt skall de inte!
  • molly 81

Nej det sitter på ungefär samma sätt! Men nej, glida ska de inte. Vi sliter ju inte i sufflan precis, men är inte jätte försiktiga i heller. Det dumma är att jag vill inte vända mig till affären.. De ser mest sura ut och påstår att bugaboo inte reklamerar saker ;) tjena!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14