• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin

Är så sugen på denna vagn men får inget svar från säljaren öht...  :-s
    Har man en vagn ute borde man väl för tusan kunna kolla mejl eller telefon lite oftare. Vill ju ha!!!

http://www.blocket.se/vi/17440994.htm?ca=12_s

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Stormis
    luttelin skrev 2008-08-20 13:38:16 följande:
    Är så sugen på denna vagn men får inget svar från säljaren öht...  :-sHar man en vagn ute borde man väl för tusan kunna kolla mejl eller telefon lite oftare. Vill ju ha!!! www.blocket.se/vi/17440994.htm
    Min erfarenhet när man inte får svar är att de sålt varan, men inte orkat ta bort annonsen. Väldigt tröttsamt! Å andra sidan, när jag köpte min vagn ringde jag samma morgon som den kom ut, talade in medd och blev uppringd ca 4 h senare! Då hade hon glömt sin tel i jackan...
  • FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-08-20 14:01:43 följande:
    Min erfarenhet när man inte får svar är att de sålt varan, men inte orkat ta bort annonsen. Väldigt tröttsamt! Å andra sidan, när jag köpte min vagn ringde jag samma morgon som den kom ut, talade in medd och blev uppringd ca 4 h senare! Då hade hon glömt sin tel i jackan...
    hahaha
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Stormis
    FinalFantasy skrev 2008-08-20 14:13:42 följande:
    hahaha
    Ja, visst är det lustigt. När jag har ute saker på Blocket och Tradera sitter jag som klistrad vid tel och dator för att kolla läget! Sitter just nu och surar lite för uteblivna svar på snart uteblivna betalningar....
  • Fröken Småland
    Är så sugen på denna vagn men får inget svar från säljaren öht...  :-sHar man en vagn ute borde man väl för tusan kunna kolla mejl eller telefon lite oftare. Vill ju ha!!! www.blocket.se/vi/17440994.htm
    Jag förstår att du vill ha den, jättesnygg. Så ser min ut fr o m idag .
  • Mamma Kråkan

Jodå hon lämnade den nyss. och den är verkligen super fin. tvättar just nu liggdelens tyg bara för att det känns lite bättre. men tänkte strunta i att tvätta sufletten då den är ny tvättad...men den ärverkligen super fin...är så lycklig nuSkrattande

Stormis skrev 2008-08-20 11:11:02 följande:
    Hur gick det? Såg annonsen och tror att du gör (gjort) en klok affär. Kan också ha lite att göra med att det är de färgerna jag helst hade velat ha men maken vägrar denim .
  • Fröken Småland
    JuliaochNelly skrev 2008-08-20 15:12:44 följande:
    Jodå hon lämnade den nyss. och den är verkligen super fin. tvättar just nu liggdelens tyg bara för att det känns lite bättre. men tänkte strunta i att tvätta sufletten då den är ny tvättad...men den ärverkligen super fin...är så lycklig nu
    Grattis! Du kommer bli supernöjd!
  • Mamma Kråkan

Tackar....tänkte bara höra lite mer er proffs Flört villken ståbräda fungera bäst...?

mamma2003 skrev 2008-08-20 16:05:29 följande:
    Grattis! Du kommer bli supernöjd!
  • MGn
    Jag känner igen det!
    Jag har ringt som en galning o mailat ett par gånger på två dagar, visserligen ingen bugga utan uj syskonvagn, men så irriterande när man inte får svar, de kunde i alla fall mailat o sagt att den va såld om de nu inte ville svara i telefonen...usch tråkigt!
  • FinalFantasy

Jag är nedstämd, måste kanske sälja min bugga

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14