Hej Hej,
måste bara kolla med er en sak. Igår fick jag bytt min fleecesufflett på grund av den var bedrövligt solblekt och hade blivit slitet av bågarna i suffletten att det blivit hål. När jag kom till butiken hade de beställt Canvas (!!!!) (vilekt jag iofs gärna hade tagit). De kollade på lagret och hittade en låda med fleece. När jag såg den nya suffletten så tyckte jag inte att det såg ut som fleece, utan mer som sammet!! Så kommer jag inte ihåg att vår sufflett såg ut när vi köpte den. Materialet är otrevligt att ta på, liksom gnisslar när man stryker med handen på det, inte alls fleecigt och passar inte alls ihop med åkpåsen, liggdelens lock eller överdraget på sittdelen. Dessutom sitter den fruktansvärt illa när man satt på den, skrynklar sig och ser dassigt ut. Skall det verkligen vara så? Jag menar, jag vill ju ha en vagn där alla fleecedelar ser likadana ut. Borde jag inte kunna gå tillbaka och klaga och säga att jag vill ha alla delar nya eller så får de fasiken fixa en riktig fleecesufflett, för så här kan den ju inte se ut. Ser ju tokigt ut med en sufflett som ser ut och känns som sammet! Nån som haft samma problem?