• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin
    mamma2003 skrev 2008-08-21 22:01:18 följande:
    Bland de roligaste? Det är den roligaste! Jag vet inte vad regnskyddet kostar. Bojkottar Bugaboos.
    Jasså, är det inte bra? Tyckte det såg så smidigt ut. Finns det andra som är bättre?

Liggkorgen till Cam är verkligen gigantisk, Majken såg ut som en liten myra i den. Synd att hon avskyr att ligga i vagn...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-21 22:06:25 följande:
    Jasså, är det inte bra? Tyckte det såg så smidigt ut. Finns det andra som är bättre?Liggkorgen till Cam är verkligen gigantisk, Majken såg ut som en liten myra i den. Synd att hon avskyr att ligga i vagn...
    De allra flesta tycker mycket om det. Jag gör det inte, så jag har ett öststatsregnskydd från Tullsa. Inte snyggt, men litet och smidigt. Jag skulle själv fått panik om jag legat i den där kuvösen .
  • mamma på vift
    HemmaHosSofi skrev 2008-08-21 21:59:32 följande:
    Ja den röda är ju också sjuktsnygg.. det kanske slutar med en i varje färg
    Den gamla rosa är mer åt det babyrosa hållet...inte så knallig som den nya rosa. För mig blir det nog en röd...den färgen har fastnat lite extra
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • FinalFantasy

Nu åkte buggan på annons och jag lämnar denna tråd. Jag vill ALDRIG mer se en jävla bugga

Kram på er och tack för en trevlig snacktid.

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Fröken Småland
    FinalFantasy skrev 2008-08-21 22:20:58 följande:
    Nu åkte buggan på annons och jag lämnar denna tråd. Jag vill ALDRIG mer se en jävla bugga Kram på er och tack för en trevlig snacktid.
    Vad hände?
  • Kajsan
    Nu åkte buggan på annons och jag lämnar denna tråd. Jag vill ALDRIG mer se en jävla bugga Kram på er och tack för en trevlig snacktid.
    Nämen VAD hände? Vilka var kocko?Är vagnen också kocko? Nu vill vi ha klarthet!
  • mamma på vift
    Nämen vad säger du?? Vad har hänt??
  • Mamma Kråkan

ni som har denim har ni kille eller tjej ? låter säkert mega töntigt men jag vill ha töd åkpåse till min denim lillkillen ska ha marin overall så jag tror hela kitet blir super snyggt...men jag tror sambon kan sätta sig lite på tvären så vad tycker ni röd eller grön?

HemmaHosSofi skrev 2008-08-21 21:59:32 följande:
    Ja den röda är ju också sjuktsnygg.. det kanske slutar med en i varje färg
  • HemmaHosSofi
    mamma på vift skrev 2008-08-21 22:13:57 följande:
    Den gamla rosa är mer åt det babyrosa hållet...inte så knallig som den nya rosa. För mig blir det nog en röd...den färgen har fastnat lite extra
    Okej, finns det "nya" gamla eller bara beg?
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 22:34:42 följande:
    ni som har denim har ni kille eller tjej ? låter säkert mega töntigt men jag vill ha töd åkpåse till min denim lillkillen ska ha marin overall så jag tror hela kitet blir super snyggt...men jag tror sambon kan sätta sig lite på tvären så vad tycker ni röd eller grön?
    Jag har en tjej som har en marinblå overall Ser inget fel i röd åkpåse till en kille.
  • mamma på vift
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 22:34:42 följande:
    jag har en liten pojk han har just nu denim bas o rosa sufflett...så jag säger röd!! vad kan hända lixom...att snoppen ramlar av köp den du tycker e snygg!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14