• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-21 21:28:09 följande:
    Oj, hade jag ingen aning om. Hur anmäler jag mig själv då?
    Gå till inlägget och tryck på handen på inläggets högra sida, i hörnet. Det var ett inlägg lite längre tillbaka som handlade om ramen som inte heller var så bra. Anmäler du själv så får du inga problem. Man får inte "ragga" i tråden för då skulle det bara hänga försäljare överallt. Och det vill vi inte...
  • luttelin

Nu var det gjort! Ber så mkt om ursäkt till alla!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • luttelin

Inte alls ute efter att sälja till ngn i tråden, ville bara ha lite hjälp med prissättning....

• Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-21 21:31:42 följande:
    Nu var det gjort! Ber så mkt om ursäkt till alla!
    Ingen fara Nu är ju saken ordnad. Grattis till ett bra köp idag förresten!
  • Senap
    luttelin skrev 2008-08-21 21:33:46 följande:
    Inte alls ute efter att sälja till ngn i tråden, ville bara ha lite hjälp med prissättning....
    Det är en trixig susselsättning eftersom det kan uppfattas som att man "fiskar" och det är inte heller tillåtet.
    Och eftersom detta är den bästa tråden på FL så vaktar vi den noga

Jag tror sufflettfästen och bågar kostar 45 kr/st men jag är inte säker.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Kajsan
    FinalFantasy skrev 2008-08-21 20:32:07 följande:
    Alltså.. vi blev hotade att vi skulle bli polisanmälda när min sambo bad en returfraktsedel för vi skulle skicka tillbaka en del vi inte ville ha Vi beställde fyra delar till vår bugga (klädsslar) men vill skicka tillbaka vår suflett då vi fått en uppsydd av mamma på vift och han mailade och bad returfraktsedel och då skrev dom att de skulle polisanmäla oss för HAN inte la ordern utan jag fyllde i den men den skickades till hans namn. På vilka grunder? Sitter vi brevid varandra är det då fanimig inget olagligt Sorry men nu är jag förbannad!
    Vart?
  • Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-21 21:33:46 följande:
    Jag brukar tänka ungefär 60-75 % av nypriset när det kommer till Bugabootillbehör. Så beroende på skick... Prova med 800 om den är fin. Svårt att sätta pris eftersom de säljs så sällan lösa.
  • luttelin
    Shoegirl skrev 2008-08-21 21:35:58 följande:
    Det är en trixig susselsättning eftersom det kan uppfattas som att man "fiskar" och det är inte heller tillåtet.Och eftersom detta är den bästa tråden på FL så vaktar vi den noga Jag tror sufflettfästen och bågar kostar 45 kr/st men jag är inte säker.
    Ja, den är otroligt aktiv denna tråd! Bland de roligaste jag vistats i!

Hittade suflettfästen m.m. på kidzshop.se 45:-/st stämde.

Ngn som vet vad ett nytt regnskydd kostar? Ringde Babyproffsen och de pratade om 169:-, tyckte det lät så billigt.
  • HemmaHosSofi
    mamma på vift skrev 2008-08-21 13:03:47 följande:
    Jag har oxå denim...och jag velar mellan gamla orange, nya rosa, nya ljusblåa eller röd. Är mest inne på den gamla orange....men kanske gul skulle vara snyggt oxå!!! Tur att jag har tid att vela ett tag till innan det e dags att använda den
    Jag var också inne på rosa. Finns det nya och gamla? Hur ser det gamla ut i jämförelse med den nya? Ja orange hade inte varit fel heller.. usch vilka problem!
    Stargirl skrev 2008-08-21 13:11:57 följande:
    Min syster hade röd åkpåse till denim. Det var supersnyggt. Men orange är oxå hur fint som helst. Har aldrig sett den klarblå med denim men det låter superfint!
    Ja den röda är ju också sjuktsnygg.. det kanske slutar med en i varje färg
  • Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-21 21:40:29 följande:
    Ja, den är otroligt aktiv denna tråd! Bland de roligaste jag vistats i! Hittade suflettfästen m.m. på kidzshop.se 45:-/st stämde. Ngn som vet vad ett nytt regnskydd kostar? Ringde Babyproffsen och de pratade om 169:-, tyckte det lät så billigt.
    Bland de roligaste? Det är den roligaste!

Jag vet inte vad regnskyddet kostar. Bojkottar Bugaboos.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14