• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin

Måste fråga en sak till... (nåja, bilr säkert ngn mer innan dagen är slut)
    Finns det ngn del på sittdelramen som har tendens att bli dålig? Ex. glapp, gå sönder, sned eller vad som helst annat.

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-23 16:45:18 följande:
    Låt höra...shoppat eller??
    Nä nothing.

Gillar inte okunniga säljare, hon såg ut som om jag var dum i huvudet när jag frågade om hon hade lösa Bee sufletter,de gick InTE att byta, tydligen
  • Kajsan

Satte dit min nya canvas rosa sommarsuflett idag, måste ju passa på innan sommaren är slut
    Den är fan pösig, och skrynklig

• Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-23 17:04:07 följande:
    Satte dit min nya canvas rosa sommarsuflett idag, måste ju passa på innan sommaren är slut Den är fan pösig, och skrynklig
    Finns canvas i 2 olika Toppklädslar? Vill inte ha sommarsuffletten! Fleece bättre eller? Skulle ha fleece men måste ha tagit fel *f-N*
  • thj
    luttelin skrev 2008-08-23 16:55:38 följande:
    Måste fråga en sak till... (nåja, bilr säkert ngn mer innan dagen är slut)Finns det ngn del på sittdelramen som har tendens att bli dålig? Ex. glapp, gå sönder, sned eller vad som helst annat.
    Hej!
    Har aldrig hört någon med problem med ramen
    Kram
    Nu hitta jag
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-08-23 16:49:25 följande:
    ROSA fanns kvar idag vid 12-tiden iallafall!
    Oki har du varit där idag? sov så jäkla illa att jag inte orkade åka idag. Känns inte som någon ide att åka 5 mil om det inte finns några topp klädslar kvar. lär ju vara där tills öppning om det nu finns nått kvar efetr idag.
  • oOrosamarängerOo
    imsa skrev 2008-08-23 16:54:28 följande:
    kikade in hos dig och såg dina fina vita skötväska bland dina buggabilder. vad är den väskan heter nu igen och hur har du fäst den så snyggt? bagclips?
    Dadadoo Sweetheart heter den, lite chanel över den Är ju ju be  connected jag fäst den på, sitter perfekt då
  • Unna

Hallå, länge sen jag var här inne. Min lille son är nu 7 veckor och nu har vi hunnit köra Camen en del. Använder dock sjal och sele rätt mycket, ibland struntar jag att ta vagnen om man bara ska iväg en kortare sväng. Är tyvärr inte helnöjd med Camen, tycker framhjulen är lite väl små...

Ska köpa terränghjulen, men undrar om vagnen inte blir lite väl stötig då, de har ju ingen dämpning... Någon som har erfarenhet?

Sen undrar jag om någon har tips på annat regnskydd, vill ha ett mindre och smidigare. Visst, det kommer inte bli lika snyggt, men det får jag ta. Någon sa att Brios regnskydd passar, men kan man köpa det löst?

• Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-23 16:57:54 följande:
    *puff* Funkar foamhjul på Gecko?????????
    Ingen som vet?????
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14