• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • stjernan

har någon här koll på ungefärliga andrahandsvärden på toppklädslar i fleece? (i bra skick)

funderar på att både sälja och köpa, svårt att veta vad som är ett "bra pris".

• Inka

Var på spralliga barn idag och fick två sommarsufletter(orange och beige) och ett parasoll, betalade 440 kr! De hade kvar toppklädslar i fleece, ett par parasoll, bilstolsadaptrar, hjul till been och uv-skydd.

• WilliamNellyJamie
    alltså måste höra med er alla

Jag hade trott att canvas var den populärast men folk verkar gilla flecce oxå

hur är det där egentligen?

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-23 20:55:41 följande:
    alltså måste höra med er allaJag hade trott att canvas var den populärast men folk verkar gilla flecce oxåhur är det där egentligen?
    Trodde jag att det var...men?????
  • Lille Mammsen
    moonie skrev 2008-08-23 20:53:27 följande:
    Var på spralliga barn idag och fick två sommarsufletter(orange och beige) och ett parasoll, betalade 440 kr! De hade kvar toppklädslar i fleece, ett par parasoll, bilstolsadaptrar, hjul till been och uv-skydd.
    Nyfiken.....vilken färg tog du på parasollet?
  • imsa

väskan är verkligen snygg! måste nog ha en sådan. jag tänkte först skiphop men alla har den och nu i efterhand är den rätt tråkig. så jag har bojkottat alla skötväskor och har numer alla skötprylar i varukorgen. haha. inte så praktiskt alla dagar kanske...

ju ju be connected verkar väldigt smart. vart kan man få tag på sådana?

har du köpt väskan här i sverige?

sorry, tusen frågor...

SooJuicy skrev 2008-08-23 19:49:58 följande:
    Dadadoo Sweetheart heter den, lite chanel över den Är ju ju be  connected jag fäst den på, sitter perfekt då
    ♥ nu är hon här ♥
  • loveliva
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-23 20:55:41 följande:
    alltså måste höra med er allaJag hade trott att canvas var den populärast men folk verkar gilla flecce oxåhur är det där egentligen?
    I löööööööööööv fleece!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har bara fleeceklädslar
    Nygift & nyförälskad!
  • steffo trish
    tessan8micke skrev 2008-08-22 20:31:38 följande:
    Halloj tjejen!Jag beställde en rosa suflett från toddler idag, det stod att den fanns i lager iaf så jag hoppas att det stämde!Jag frågade på Barnbutiken här om veckan och då sa hon att de inte fanns lösa i Sverige än...
    Oh, ska kolla!
  • AsfaltsBlomma

Arrghh, varför ska alla bra reor vara i Stockholm!? Vill ju också fynda billiga klädslar.

• imsa

samma här...
    här har vi babyproffsen...dom hade inte bb när jag köpte min vagn. men nu så...men dom har aldrig något inne och aldrig några erbjudanden. och vill man beställa ngt eller reklamera så får man bara höra hur svårt det är att ha o göra med bb. som om jag bryr mig som kund? om dom är av den uppfattningen ska dom hålla det för sig själva inte berätta för mig som kund.

så nu har jag gnällt av mig lite så nu ska jag nog kunna sova gott inatt, haha 

AsfaltsBlomma skrev 2008-08-23 23:17:29 följande:
    Arrghh, varför ska alla bra reor vara i Stockholm!? Vill ju också fynda billiga klädslar.
    ♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14