• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-23 20:18:51 följande:
    Ingen som vet?????
    Lovar inte men är ganska så säker på det. jag frågade på spralliga barn när jag köpte min gecko och dom sa att bakhjulen var samma så de skulle inte vara några problem. Var så orolig över att få punktering och ville veta i förväg om de fanns alternativ. Dock köpte jag aldrig några så jag lovar inte att dom passar men man ska väl kunna lita på dom? fast efter att ha hört svaret kajsan fick så är man ju lite tveksam
  • Inka
    Lille Mammsen skrev 2008-08-23 21:15:49 följande:
    Nyfiken.....vilken färg tog du på parasollet?
    Jag har en helbrun vagn och tog ett orange parasoll, har orange åkpåse hemma ckså.
  • Lille Mammsen
    moonie skrev 2008-08-24 08:28:58 följande:
    Jag har en helbrun vagn och tog ett orange parasoll, har orange åkpåse hemma ckså.
    Lite sugen på parasoll...minns du vad dom hadde kvar?
  • Inka
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 08:45:41 följande:
    Lite sugen på parasoll...minns du vad dom hadde kvar?
    Jag var där precis vid öppning och om jag minns rätt hade dom ett mörkblått, ett svart, och möjligtvis ett beige och ett grönt....är inte helt 100 men jag tror det var dom färgerna!
  • Kickan 84

Någon som vet om det är rabatt för nya kunder på babytrader fortfarande?

• oOrosamarängerOo
    imsa skrev 2008-08-23 22:38:34 följande:
    väskan är verkligen snygg! måste nog ha en sådan. jag tänkte först skiphop men alla har den och nu i efterhand är den rätt tråkig. så jag har bojkottat alla skötväskor och har numer alla skötprylar i varukorgen. haha. inte så praktiskt alla dagar kanske...ju ju be connected verkar väldigt smart. vart kan man få tag på sådana?har du köpt väskan här i sverige?sorry, tusen frågor...
    http://www.mylittlestar.se/ säljer bagclipsen och dadadonn finns lite varstans, kolla deras hemsida för återförsäljare http://www.dadadoo.se/aterforsaljare.html
    Köpte min från http://www.dadadoo.se/aterforsaljare.html där har de bara ljusrosa kvar...på rea.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-08-24 10:22:41 följande:
    www.mylittlestar.se/ säljer bagclipsen och dadadonn finns lite varstans, kolla deras hemsida för återförsäljare www.dadadoo.se/aterforsaljare.htmlKöpte min från www.dadadoo.se/aterforsaljare.html där har de bara ljusrosa kvar...på rea.
    Hmm, fel länk juh!! Här köpte jag min, finns rosa där nu på rea http://www.stylishmom.se/dadadoo-skotvaska-sweetheart-ord-pris-895--191.html
  • thj
    imsa skrev 2008-08-23 23:48:54 följande:
    samma här...här har vi babyproffsen...dom hade inte bb när jag köpte min vagn. men nu så...men dom har aldrig något inne och aldrig några erbjudanden. och vill man beställa ngt eller reklamera så får man bara höra hur svårt det är att ha o göra med bb. som om jag bryr mig som kund? om dom är av den uppfattningen ska dom hålla det för sig själva inte berätta för mig som kund.så nu har jag gnällt av mig lite så nu ska jag nog kunna sova gott inatt, haha 
    Bugaboo är superbra att ha att göra med,trevliga och hjälpsama
    De har haftsemester så just under sommaren ar det taget lite extra tid annars supersnabba och hjälpsama och inte minst alltod trevliga
    bp måste ha otur.

Kram
    Nu hitta jag
  • Stargirl
    imsa skrev 2008-08-23 23:48:54 följande:
    samma här...här har vi babyproffsen...dom hade inte bb när jag köpte min vagn. men nu så...men dom har aldrig något inne och aldrig några erbjudanden. och vill man beställa ngt eller reklamera så får man bara höra hur svårt det är att ha o göra med bb. som om jag bryr mig som kund? om dom är av den uppfattningen ska dom hålla det för sig själva inte berätta för mig som kund.så nu har jag gnällt av mig lite så nu ska jag nog kunna sova gott inatt, haha 
    Vilken babyproffsen är det? Ska bara vara säker så jag inte går dit o handlar *s*
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14