• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    Lilaa skrev 2008-08-26 09:39:39 följande:
    Någon som handlat från kizs shop? vad tar dom i fraktavgift? finns det nått sätt att slippa frakten?
    Prova att lägga varorna i varukorgen och gå till kassan. Då kommer fraktkostnaden upp. Enda sättet att slippa frakten är att handla för mer än 2.000:-.
    luttelin skrev 2008-08-26 09:40:05 följande:
    Fråga som behöver supersnabbt svar!!Kan man ta isär ligg/sittdelsramen? Ska kolla portokostnaden idag...
    Själva ramen? Nej, den går inte ta isär. Den kostar antagligen 145:- att skicka med Posten. Viktmässigt skulle den kunna gå som brev men eftersom längden överstiger 60 cm så blir det automatiskt paket *tradera-skadad*
  • luttelin
    mamma2003 skrev 2008-08-26 09:50:18 följande:
    Själva ramen? Nej, den går inte ta isär. Den kostar antagligen 145:- att skicka med Posten. Viktmässigt skulle den kunna gå som brev men eftersom längden överstiger 60 cm så blir det automatiskt paket *tradera-skadad*
    Ok, tack för snabbt svar! Ska kolla med bussgods oxå!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • thj
    Någon som handlat från kizs shop? vad tar dom i fraktavgift? finns det nått sätt att slippa frakten?
    hej
    Jag kanske kan hjälpa dig
    Vad är det du vill ha fraktpriset på
    Kram
    Nu hitta jag
  • Stargirl
    thj skrev 2008-08-26 10:03:51 följande:
    hej Jag kanske kan hjälpa dig Vad är det du vill ha fraktpriset på Kram
    Såg du mitt meddelande i din inbox?
    *~Bugaboo RULES~*
  • regret

Vilken sida (holländsk var det va?) är det nu man kan beställa ifrån? Länken borde ju stå i ts, mitt minne är inte det bästa trots att jag varit inne på den massor med gånger :)

• thj
    Stargirl skrev 2008-08-26 10:13:53 följande:
    Såg du mitt meddelande i din inbox?
    Kollar nu bums
    Nu hitta jag
  • 79maria

Hej på er!
    En liten fråga till er som syr toppklädsel själva: om man vill sy om en fleece-klädsel (har köpt en beg vagn med solblekt klädsel som jag tänkte ge mig på att sy om) och tänkte sy i ett "stumt" tyg. Har ni några tips för hur man hanterar de elastiska delarna? Det jag främst tänker på är sittdelens topptyg, där ovandelens baksida är elastisk för att dra runt själva sittdelen. Behöver den vara elsatisk för att dra runt eller går det ändå? Man håller ju inte direkt på att ta av och på den hela tiden

Vore oerhört tacksam för tips (och även andra "bra-att-tänka-på-tips" när man syr själv!) - är inne och kikar i bildtråden för jämnan för idéer

Adrians mamma
  • mamma på vift
    regret skrev 2008-08-26 10:29:00 följande:
    Vilken sida (holländsk var det va?) är det nu man kan beställa ifrån? Länken borde ju stå i ts, mitt minne är inte det bästa trots att jag varit inne på den massor med gånger :)
    www.babytrader.eu
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • MGn
    gratis vid hela vagnen tror jag...köpte kläder där o frakten va på 29kr tror jag
  • Adelisa

vad ska man ha för vagn efter bee egentligen..

börjar fundera nu, sonen är bara 8 mån knappt. Men om ett år kommer han sitta som en sardin med overall o grejer..

Julian 060210 Adrian 071230
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14