• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    Stargirl skrev 2008-08-26 12:34:37 följande:
    Precis det vi inte gillade. Sen var den så lång, både ihopfälld och när man körde
    Ja, längden gillar jag inte heller. Det är ju tokjobbigt när någon har en UJ på bussen. De är i vägen och står snett så man inte får plats *fortsatt skeptisk*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Senap
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-08-26 12:35:35 följande:
    Vad tycker ni är snyggast att ha samma färg på åkpåsen som man har på bastygen eller topptyget?? /Nathalie
    topptyget tycker jag. Fast jag blandar också
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Fröken Småland
    Pasadena skrev 2008-08-26 12:34:10 följande:
    Nu har vi sålt vår älskade bugga Ångrar mig nästan nu för jag hittar ingen som är som den. HAr ni några tips på vändabara vagnar som är hyfsat bra? Vill inte att hon bara ska sitta framåt i vagnen..
    Varför sålde du den? Svårt att rekommendera vagn om man inte vet vad du gillar och inte gillar...
  • HååGe

Någon som vet vad det kostar att skicka en Bugga med bussfrakt? Alltså i runda slängar?

• AnniPanni
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-08-26 12:35:35 följande:
    Vad tycker ni är snyggast att ha samma färg på åkpåsen som man har på bastygen eller topptyget??  /Nathalie
    Smaksak.
    Jag har precis köpt en grååkpåse till min gråa bas. Men jag har en grå/svart suffla så jag har lite svårt att matcha åkpåse+toppset
  • Kajsan
    Pasadena skrev 2008-08-26 12:34:10 följande:
    Nu har vi sålt vår älskade bugga Ångrar mig nästan nu för jag hittar ingen som är som den. HAr ni några tips på vändabara vagnar som är hyfsat bra? Vill inte att hon bara ska sitta framåt i vagnen..
    ÅÅÅ det skulle du ALDRIG gjort
    Hur gammal är din skrot nu?
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-08-26 13:01:25 följande:
    ÅÅÅ det skulle du ALDRIG gjort Hur gammal är din skrot nu?
    Och vad var det su saknade på buggan som gjorde att du sålde?
  • Pasadena
    mamma2003 skrev 2008-08-26 12:37:02 följande:
    Varför sålde du den? Svårt att rekommendera vagn om man inte vet vad du gillar och inte gillar...
    Sålde den för hon börjar på dagis snart och vill inte ha den på dagis om dagarna. Vi kan inte ha 2 vagnar heller vilket var en tanke i början, alltså en till dagis och en till vrdags. Vi bor alldeles för litet för att ha plats med 2 stycken.
    Vi behöver en enkel sulky men vill ha den vändbar så hon kan sitta vänd mot oss och emot oss om hon vill!
  • CMN

Är det inte lite märkligt att det finns förhållande många Bee tillsalu på Blocket som är inköpta i sommar?

• Pasadena
    Kajsan skrev 2008-08-26 13:01:25 följande:
    ÅÅÅ det skulle du ALDRIG gjort Hur gammal är din skrot nu?
    Jag vet ångrar mig bittert.. Hon är 14 månader!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14