• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-08-26 12:21:22 följande:
    Hahaha, hos oss är det nog mest mannen som vill ha kvar den, han tar alltid ujn när han ska nånstans....eller så töntar han sig med maclaren
    Ja det gör mannen här med, han stoppar tillockmed hellre ner bäbis i UJ,n när de ska ut, jag tror att han tycker den är så rosa och snygg helt enkelt
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-26 12:23:39 följande:
    Ja det gör mannen här med, han stoppar tillockmed hellre ner bäbis i UJ,n när de ska ut, jag tror att han tycker den är så rosa och snygg helt enkelt
    Hos oss hatade maken UJ´n *s* Vad olika det är.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    SooJuicy skrev 2008-08-26 12:21:22 följande:
    Hahaha, hos oss är det nog mest mannen som vill ha kvar den, han tar alltid ujn när han ska nånstans....eller så töntar han sig med maclaren
    Haha det gjorde min med tills jag körde hem UJn till svärföräldrarna med motiveringen att jag faktiskt inte vill att E ska åka framlänges (hon är snart 7 mån). Han gillar UJn mer av någon konstig anledning Vettetusan om han tyckte att Buggan var _för_ rosa där i somras
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-08-26 12:27:05 följande:
    Haha det gjorde min med tills jag körde hem UJn till svärföräldrarna med motiveringen att jag faktiskt inte vill att E ska åka framlänges (hon är snart 7 mån). Han gillar UJn mer av någon konstig anledning Vettetusan om han tyckte att Buggan var _för_ rosa där i somras
    Inget kan bli mer rosa än min UJ.
    Rosa är snyggt !
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-08-26 12:22:24 följande:
    Hon är väl nåt liknande, fast snart 3 år-Lite mindre kanske.Hon har lång rygg så hon sitter konstigt, fast det är ju inte så att det är jätteilla, UJn är bättre för henne helt enkelt, där kan hon ligga och sova som en boll om hon behöver Dessutom tycker jag UJ är lättare att köra med stort barn i, Buggan är klart överlägsen till lillasyster att köra, men när det blir tyngre tycker jag Buggan blir svårstyrd.
    Ja, uj är ju extremt lättkörd med större barn. Min stora är nog lite kortare i ryggen och långa ben.
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-08-26 12:27:05 följande:
    Vanligt fenomen det där att männen gillar ujmer tror jag
  • Senap

Jag skulle kunna prova UJ om den inte var en trehjuling och hade bättre sittläge.
    *skeptisk*

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Pasadena

Nu har vi sålt vår älskade bugga Ångrar mig nästan nu för jag hittar ingen som är som den. HAr ni några tips på vändabara vagnar som är hyfsat bra? Vill inte att hon bara ska sitta framåt i vagnen..

• Stargirl
    Shoegirl skrev 2008-08-26 12:33:01 följande:
    Jag skulle kunna prova UJ om den inte var en trehjuling och hade bättre sittläge.*skeptisk*
    Precis det vi inte gillade. Sen var den så lång, både ihopfälld och när man körde
    *~Bugaboo RULES~*
  • Nathalie Löwqvist

Vad tycker ni är snyggast att ha samma färg på åkpåsen som man har på bastygen eller topptyget?? 

/Nathalie
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14