• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-27 21:53:28 följande:
    Min bugga gnisslar något så fruktansvärt
    Börjar bli växlingar i vädret=gnissel o knarr varning! Fram me siliconspray/wd40..........................
  • imsa

jag har försökt komma med 2 gånger, har kollat spammail och inställningar men inga mail
    har gmail...

Kajsan skrev 2008-08-27 22:05:16 följande:
    Starta en ny? Jo...det kan du ju göra, men det bästa är kanske om du kollar dina spaminställningar , det är ju ca 60 st med på listan nu och det är ju jobbigt för alla att byta..fast nu står det still, har inte kommit så många annonser den senaste tiden så det behövs mer action!
    ♥ nu är hon här ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-08-28 00:12:12 följande:
    jag har försökt komma med 2 gånger, har kollat spammail och inställningar men inga mail har gmail...
    Hmm , nä då vet jag inte vad som gått fel.Jag har inte Gmail så jag vet inte hur det funkar.
    du har ingen annan adress vi kan prova med?
  • imsa

jo det har jag ju iof...där har vi egen domän så då borde vi ju kunna styra lite mer... jag mailar dig imorgon.

natti 

Kajsan skrev 2008-08-28 00:22:37 följande:
    Hmm , nä då vet jag inte vad som gått fel.Jag har inte Gmail så jag vet inte hur det funkar.du har ingen annan adress vi kan prova med?
    ♥ nu är hon här ♥
  • Majomajo

Nu har vi äntligen beställt vår Bugga, och ni i den här tråden har varit till toppenmycket hjälp!

Det blev sandfärgad bas och brun toppklädsel, och en hel arsenal med tillbehör Min man ville ha ungefär allt!

• Bellahhh

Kan någon fixa bild på cam/gecko med Bee åkpåse i? Vill så gärna ha en khaki åkpåse!

• FridaLee
    Majomajo skrev 2008-08-28 08:02:18 följande:
    Nu har vi äntligen beställt vår Bugga, och ni i den här tråden har varit till toppenmycket hjälp!Det blev sandfärgad bas och brun toppklädsel, och en hel arsenal med tillbehör Min man ville ha ungefär allt!
    Å va roligt! Vi ska ha tvärtom på våran bugga, önskar min man var som din, här är det bara jag som vill ha allt ha ha!
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-27 21:42:45 följande:
    Hmm.. skickar iväg min fråga igeb. 600:- dyrt eller ok för en beg sittdelsbas i bra skick?Har fått ett erbjudande om att köpa en grå som jaag varit på jakt efter ett tag nu...
    De kostar 800 nya. Så avgör själv.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Nikas

Vad tycker ni om att köpa en beggad åkpåse? Förlorar dom "spänsten" eller någonting sådant när man tvättat ett par ggr? Har fått erbj. att idag köpa en Orange (har en bugga cam med grå bas och svart top) för 500 kr, den är inköpt 2007...

• Stargirl
    Nikas skrev 2008-08-28 08:26:45 följande:
    Vad tycker ni om att köpa en beggad åkpåse? Förlorar dom "spänsten" eller någonting sådant när man tvättat ett par ggr? Har fått erbj. att idag köpa en Orange (har en bugga cam med grå bas och svart top) för 500 kr, den är inköpt 2007...
    Näe det tycker jag inte. En begagnad funkar lika bra som en ny tycker jag. Köper du den åkpåsen så kan du sälja den för 400 senare och inte förlora nästan några pengar alls.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14