• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin

Hmm.. skickar iväg min fråga igeb. 600:- dyrt eller ok för en beg sittdelsbas i bra skick?
    Har fått ett erbjudande om att köpa en grå som jaag varit på jakt efter ett tag nu...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Cajsan

Isanna: varför tänkte jag inte på det ja....kollar med THJ som sagt!

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 19:45:18 följande:
    kostar?? Inte som Silve cross dockvagnen för ca 5000-6000:- Vill HAAAAAAA...men får ingen för gubben....han e en fis-korv *mutter*
    haha har för mig att den kostade 799 eller 899 skrev om de för länge sedan men de va under 1000 iallafall men den är långt ifrån lika fin som en silver cross
  • myHappiness
    luttelin skrev 2008-08-27 21:42:45 följande:
    Hmm.. skickar iväg min fråga igeb. 600:- dyrt eller ok för en beg sittdelsbas i bra skick?Har fått ett erbjudande om att köpa en grå som jaag varit på jakt efter ett tag nu...
    Ny kostar ju 880.
    Beror nog på hur gammal den är. Jag skulle nog pruta en 50-lapp eller så.
  • myHappiness

provar att fråga jag med, bytesmailingslistan, funkar den? Har försökt komma med där flera ggr, utan framgång. Kanske man ska starta en ny, nån som vet hur man gör?

• Kajsan
    myHappiness skrev 2008-08-27 22:02:42 följande:
    provar att fråga jag med, bytesmailingslistan, funkar den? Har försökt komma med där flera ggr, utan framgång. Kanske man ska starta en ny, nån som vet hur man gör?
    Starta en ny? Jo...det kan du ju göra, men det bästa är kanske om du kollar dina spaminställningar , det är ju ca 60 st med på listan nu och det är ju jobbigt för alla att byta..
    fast nu står det still, har inte kommit så många annonser den senaste tiden så det behövs mer action!
  • Ms Kanga
    myHappiness skrev 2008-08-27 22:02:42 följande:
    det kom mail i veckan så den funkar nog fortfarande
  • myHappiness
    Kajsan skrev 2008-08-27 22:05:16 följande:
    Starta en ny? Jo...det kan du ju göra, men det bästa är kanske om du kollar dina spaminställningar , det är ju ca 60 st med på listan nu och det är ju jobbigt för alla att byta..fast nu står det still, har inte kommit så många annonser den senaste tiden så det behövs mer action!
    Har inboxat dig nu, kan ju prova igen, har inget spamfilter på den mailadressen.

Tänkte mest om den listan inte fungerade längre eftersom flera har efterfrågat om den här i tråden men ingen har kommenterat det förrens nu. Vore ju toppen om man fick va med där, jag älskar att byta toppar, har hunnit byta två redan innan bebis kommit ut..
  • Noiis

Nån med tips på bra hemsidor att beställa skötväskor från??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14