• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Hepa

Oj det är verkligen svårt detta! Jag lutar åt den vita. Är bara så rädd för att den kommer att se superlortig ut. Är det nån som har erfarenhet av ljus åkpåse som vet?
    Tack för dina smakråd Stargirl!

Stargirl skrev 2008-08-28 09:02:54 följande:
    Jag skulle välja den rosa eller den vita. Rosa för att den bara är så snygg och vitt är så annorlunda och fint. Rosa står väl emot lite mer smuts oxå.....men det är kanske marginell skillnad.
  • Stargirl
    Hepa skrev 2008-08-28 09:11:31 följande:
    Oj det är verkligen svårt detta! Jag lutar åt den vita. Är bara så rädd för att den kommer att se superlortig ut. Är det nån som har erfarenhet av ljus åkpåse som vet?Tack för dina smakråd Stargirl!
    Vi hade sand åkpåse för ett par år sen. Den är ju lite mörkare men ändå ljus om man jämför. Den blev inte smutsigare än andra tycker jag. Tvättade den en gång på vintern pga kräk inte pga smuts utanpå *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    SooJuicy skrev 2008-08-28 08:42:56 följande:
    Ack va irreterande, beställde en offwhite buggaåkpåse från kidzshop, stod i lager och hörde med thj, och även inte mail från kidz att de skulle va slut så betalde igår, så ÄR DE SLUTSÅLDA Hade de ju faktiskt kunnat maila om så gör man inte betalning i onödan!
    trist. Jag fick i alla fall ett mail om 2-4 veckors leveranstid.
    får hoppas att det funkar den här gången. Min sommarsuffla som ABSOLUT skulle komma innan spanienresan (6 veckor ifrån best till resa) ja den kom inte trots flera mail.
    Fast de ringde ju 2v efter vi kom hem o sa att den var försenad
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-28 08:42:56 följande:
    Ack va irreterande, beställde en offwhite buggaåkpåse från kidzshop, stod i lager och hörde med thj, och även inte mail från kidz att de skulle va slut så betalde igår, så ÄR DE SLUTSÅLDA Hade de ju faktiskt kunnat maila om så gör man inte betalning i onödan!
    Är så ledsen kollade direkt blir så tokigt när det sälj i butiken.
    Vi börjar med separata lager saldon på web och butik.

Förlåt!

kram
    Nu hitta jag
  • Lourdes
    Hepa skrev 2008-08-28 08:57:16 följande:
    Hej kikar in här och ber om lite smakråd. Är ju dags att köpa åkpåse till Buggan. Har en grå/svart Cameleon och ska ha ett vitt fårskinn i den. Vad blir finast till det? Offwhite åkpåse, grå åkpåse eller den nya rosa? (alla är Bugaboos egna åkpåsar)Var helt inne på en offwhite. Men det kanske blir jättelortigt i vinter. Vad tror ni? och är det snyggt till helvitt fårskinn? Vilken färg tycker ni att jag ska välja?
    Jag hade valt den rosa, den är så fin! Snyggt med en färgklick på vintern med
  • jule

thj- hoho du jag har en fråga till dig, jobb relaterad... ska vi ta den via inbox el e du på jobbet så jag kan slå dig en signal?
    kramar

• thj

Ring vännen Jobbar idag Ska rusa strax Kram

Nu hitta jag
  • oOrosamarängerOo

Åkpåsarna är superlätta att sköta, då de torkar på NOLLTID efter tvätt och et annat tips är att bara torka av fläckar med vanliga babyvåtservetter, funkar super!! Det använder jag till typ allt, buggan, klädslarna, åkpåsar, klåfingriga barn som ritat på tapeten mm

• jule
    thj skrev 2008-08-28 09:28:03 följande:
    Ring vännen Jobbar idag Ska rusa strax Kram
    ok när e du där? ringer efter 10... vi hörs! kram
  • oOrosamarängerOo
    thj skrev 2008-08-28 09:23:43 följande:
    Är så ledsen kollade direkt blir så tokigt när det sälj i butiken.Vi börjar med separata lager saldon på web och butik.Förlåt!kram
    Jag skickde precis ett mail till er med återbetalningsuppgifter till [email protected] men fick tbax det This is an automatically generated Delivery Status Notification.
     Delivery to the following recipients failed.

Vilken mail ska jag använda?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14