• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-08-28 09:28:03 följande:
    Ring vännen Jobbar idag Ska rusa strax Kram
    Bild på gecko med bee åkpåse i ? PLS :D
  • Nikas
    SooJuicy skrev 2008-08-28 09:30:07 följande:
    Åkpåsarna är superlätta att sköta, då de torkar på NOLLTID efter tvätt och et annat tips är att bara torka av fläckar med vanliga babyvåtservetter, funkar super!! Det använder jag till typ allt, buggan, klädslarna, åkpåsar, klåfingriga barn som ritat på tapeten mm
    Aha! Det ska jag tänka på!
  • Hepa

Hur mycket kan man få för en begagnad åkpåse tror ni? Sambon vill inte köpa den rosa eftersom han vill kunna använda den till ev kommande barn också. Men om man kan köpa rosa åkpåse i år och sen sälja den så kanske han går med på det

• Hepa

Tack för tipset! ska testa på parasollet. det är offwhite.

SooJuicy skrev 2008-08-28 09:30:07 följande:
    Åkpåsarna är superlätta att sköta, då de torkar på NOLLTID efter tvätt och et annat tips är att bara torka av fläckar med vanliga babyvåtservetter, funkar super!! Det använder jag till typ allt, buggan, klädslarna, åkpåsar, klåfingriga barn som ritat på tapeten mm
  • MGn
    Hepa skrev 2008-08-28 09:42:28 följande:
    Hur mycket kan man få för en begagnad åkpåse tror ni? Sambon vill inte köpa den rosa eftersom han vill kunna använda den till ev kommande barn också. Men om man kan köpa rosa åkpåse i år och sen sälja den så kanske han går med på det
    man får ju alltid garanterat halv priset på tradera tycker jag, ofta 70-80% av priset
  • Hepa

Ok tack det låter bra Får nog bli en sväng till Bonti idag och se om de har åkpåsarna hemma så att man kan se dom live.

MGn skrev 2008-08-28 09:43:58 följande:
    man får ju alltid garanterat halv priset på tradera tycker jag, ofta 70-80% av priset
  • Stargirl
    Beror på på olika saker, färg, årstid och vad som finns ute för tillfället till salu. Men säkert 5-750 kr får du ju. Kanske mer.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    Det verkar ju som att man lätt kan få runt 600 för en beggad i bra skick.

Jg skulle dock _aldrig_ betala 600 för en beggad, då köper jag hellre en ny. Men det är jag det *pryltokig*.
  • Kajsan
    Vaddå? Varför ska inte nästa barn kunna ha den? Och varför ska han behöva gå med å vilken åkpåse barnet ska ha? det är väl inte så stort beslut?
  • rosenkind

visst var det så att man kan använda camens åkpåse även till frog? tänkte köpa sand klädsel till min frog och då skulle ju rosa åkpåse vara snyggt... fattar inte varför de skiljer på frog o cam åkpåse...visst frogen är liiiite mindre men det funkar väl iaf?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14