• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • AnniPanni
    Kajsan skrev 2008-08-28 09:50:25 följande:
    Vaddå? Varför ska inte nästa barn kunna ha den? Och varför ska han behöva gå med å vilken åkpåse barnet ska ha? det är väl inte så stort beslut?
    I alla fall min karl är himla praktisk av sig o har väl inte såååå stor förståelse för varför man ska ha fler än en åkpåse (han köper nog hellre nya ekrar till crossen typ )
    De är ju trots allt inte "gratis".
  • Stargirl
    rosenkind skrev 2008-08-28 09:52:11 följande:
    visst var det så att man kan använda camens åkpåse även till frog? tänkte köpa sand klädsel till min frog och då skulle ju rosa åkpåse vara snyggt... fattar inte varför de skiljer på frog o cam åkpåse...visst frogen är liiiite mindre men det funkar väl iaf?
    Jadå de funkar på varandra. Men Froggens åkpåse såg annorlunda ut upptill än Cameleons samt att färgerna är annolunda och fodret var i en annan färg. Därför skiljer de på Frog och Cam åkpåse.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-08-28 09:54:51 följande:
    I alla fall min karl är himla praktisk av sig o har väl inte såååå stor förståelse för varför man ska ha fler än en åkpåse (han köper nog hellre nya ekrar till crossen typ )De är ju trots allt inte "gratis".
    Nä, men det har väl inte med färgen att göra? Den rosa är ju inte dyrare än en annan.
    Och ekrar till crossen är ju inte heller gratis
  • thj

Oh vår mail är tokig ska kontakta telia direkt jag kommer till jobbet. Maiala till jessica@kidzshop.se så fixar vi det under dagen. Funkar inte den heller så ring gärna på 0144-10805 Kram

Nu hitta jag
  • oOrosamarängerOo
    thj skrev 2008-08-28 10:00:05 följande:
    Oh vår mail är tokig ska kontakta telia direkt jag kommer till jobbet. Maiala till jessica@kidzshop.se så fixar vi det under dagen. Funkar inte den heller så ring gärna på 0144-10805 Kram
    Mailat
  • Hepa

Ja vi tänker väl att om det blir en pojke så vill vi inte ha en ceriserosa åkpåse. Och visst, självklart kan en pojke ha rosa! Men jag personligen vill inte ha rosa till en pojke. Och jag vill nog att min sambo ska gå med på vilken åkpåse vi ska ha, vi ska ju kolla på den varje dag hela vintern typ! För oss är nästan 1000kr mkt pengar, så vi köper nog bara en åkpåse och då blir det ett stort beslut (tyvärr, hade gärna haft flera färger att välja mellan)

Kajsan skrev 2008-08-28 09:50:25 följande:
    Vaddå? Varför ska inte nästa barn kunna ha den? Och varför ska han behöva gå med å vilken åkpåse barnet ska ha? det är väl inte så stort beslut?
  • Hepa

En annan fråga: när kan man börja använda sittdelen?

• AnniPanni
    Kajsan skrev 2008-08-28 09:56:38 följande:
    Nä, men det har väl inte med färgen att göra? Den rosa är ju inte dyrare än en annan.Och ekrar till crossen är ju inte heller gratis
    Nä men som sagt praktiskar killar - rosa åkpåse kanske inte känns rätt till eventuell pojke sen och då måste man ju köpa en ny.
    Va är ekrarna inte gratis Förvånad ha ha enligt gubben är allt till crossen _nödvändigt_ så det har jag också börjat köra med, funkar fint
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14