• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2008-08-28 17:42:10 följande:
    Vilken färg på topp skulle ni välja till denim bas??Bombardera mig med förslag nu! Och vilket blir finast fleece eller canvas?Har inte sett canvas top på denim än, nån som har?På Bugaboos hemsida i färgblandaren finns ju inte denim med, så det är svårt att föreställa sig hur det kan tänkas se ut.
    Jag tycker röd eller orange canvas. Men har sett fleece och det är oxå snyggt.
    Eller denim topp och denim bas.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    myHappiness skrev 2008-08-28 17:50:46 följande:
    Tror du att canvas blir snyggt till denim? Tänker på strukturen. Jeans o canvas. Har fleece i orange så jag vet att det blir snyggt, men vill ha mer!!!
    Jag har denimbas o denim topp, ruggigt snyggt. Sedan har jag gamla rosa fleecen som är jättefin ihop med denim, hade nya rosa canvasen men sålde, tyckte den skärde sig både färgmässigt och canvas är inte fint med denim, ser för taskigt ut!
  • myHappiness

Tänkte beställa sufflett. Tycker ni det blir konstigt med bara sufflett, utan liggdelslock? Har ju lock i denim. Eller ska man satsa på hela settet? Sitter här med kliande fingrar.

Har beställt denna. Kommer den se dum ut med röd top?

• Stargirl
    myHappiness skrev 2008-08-28 18:10:05 följande:
    Tänkte beställa sufflett. Tycker ni det blir konstigt med bara sufflett, utan liggdelslock? Har ju lock i denim. Eller ska man satsa på hela settet? Sitter här med kliande fingrar.Har beställt denna. Kommer den se dum ut med röd top?
    Åååh jag hade beställt toppset i blått (klarblått) till denim. Så snyggt tror jag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • myHappiness
    Stargirl skrev 2008-08-28 18:12:38 följande:
    Åååh jag hade beställt toppset i blått (klarblått) till denim. Så snyggt tror jag.
    Klarblått? Är det den ljusare av dem? Den finns bara i canvas va?
  • JsN

Mary Cherry skrev 2008-08-28 17:46:57 följande:

Ni som har JuJuBe, var köper ni dem? Ingen i Sverige har rätt väska i rätt färg. Jag kollade på KiwiKids men det blev ju inget billigare.
    JAg har köpt min på en lokal affär i stan där jag bor. Vilken är du på jakt efter?
  • luttelin

En snabb fråga (idag igen ) När man köper ny sittdelsbas ingår då skummgummit & träplattan? Har sålt min och jag & köparen funderar på hurvida jag ska skicka med de grejorna.
    Har nu oxå äntligen hittat en grå bas till mig och det borde ju bli billigare om man inte skickar med plattan & skummet?!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Mary Cherry
    JsN skrev 2008-08-28 18:19:06 följande:
    Mary Cherry skrev 2008-08-28 17:46:57 följande:JAg har köpt min på en lokal affär i stan där jag bor. Vilken är du på jakt efter?
    BeTween i det ny LotusLullaby-mönstret, eller ett annat nytt mönster som jag bara har sett på www.ju-ju.be.com. Där går det inte att komma in just nu.
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-28 18:35:21 följande:
    En snabb fråga (idag igen ) När man köper ny sittdelsbas ingår då skummgummit & träplattan? Har sålt min och jag & köparen funderar på hurvida jag ska skicka med de grejorna. Har nu oxå äntligen hittat en grå bas till mig och det borde ju bli billigare om man inte skickar med plattan & skummet?!
    Ja de ingår i den nya basen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lourdes

Halloj tråden

Har en fråga hur mycket kan man sälja en Bee för?
    Med helt nytt chassi och dessa tillbehör:
    - Två suffletter
    - Sommar sufflett
    - Ny åkpåse
    - Ny Resväska
    - Parasoll
    - Cupholder
    Ingen annons!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14