• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-08-28 10:45:03 följande:
    Jag är ju supertrist med grå bas o bestlltt grå åkpåse. Men har ju en svart/grå suflett så inget annat passar egentligen.Blir mer färg sen i vår
    Då tycker jag offwhite passar utmärkt ( fast rosa är ju snyggast till den kombon )
  • AnniPanni
    Kajsan skrev 2008-08-28 10:47:35 följande:
    Då tycker jag offwhite passar utmärkt ( fast rosa är ju snyggast till den kombon )
    he he jo jag ääälskar ju rosa (kan man egentligen annat med triss i tjejer ) men just nu har jag mamma på vifts underbara grå/svart mönstrade suffla o njae det får vara stilrent nu helt enkelt .
  • Lille Mammsen
    Hepa skrev 2008-08-28 09:45:11 följande:
    Ok tack det låter bra Får nog bli en sväng till Bonti idag och se om de har åkpåsarna hemma så att man kan se dom live.
    Finns väl nu en PINK på tradera...minns ej om den va Ny eller ej???????
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-28 10:59:50 följande:
    Finns väl nu en PINK på tradera...minns ej om den va Ny eller ej???????
    Det var den gamla färgen.
  • Fröken Småland
    Alvali80 skrev 2008-08-28 10:46:07 följande:
    Hej! Jag funderar på att köpa en begagnad bugaboo frog. Såg på bugaboos hemsida (demovideon) att handtaget går att föra ned mot golvet. Jag är ganska kort så jag funderar på om det är möjligt att låsa handtaget i en sådan lägre vinkel när man kör vagnen. Är det någon som vet om det går?
    Det går inte låsa den där, tyvärr. Men jag som också är jättekort tycker att det funkar bra med Frog. Det skiljer inte mycket på Cameleons lägsta höjd och Frogens fasta, tre-fyra cm kanske.
  • Pasadena

YESS det blir nog en bugga igen iaf Fy satan vad jag ångrade att vi sålde camen, trots att det var/är nödvändigt Men nu står vi utan vagn och det blir nog en bee trots allt
    Ska åka och titta på en begagnad imorgon, såg att ni diskuterade kvitton eller ej - är det inte viktigt att ha kvittot? Det ser jag nästan som nödvändigt om man köper en begangad vagn?? Gäller garantin bara första köparen??

• Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-28 11:41:15 följande:

www.blocket.se/vi/17763945.htm Tyckte iallafall jag var en billig bugga inkl frakt! Men måste bara fråga hur kommer det sig att så många har satt varukorgen fel? kollar på flera annonser och tycker att varukorgen ser konstig ut..
    skulle jag vela haft....får snällt nöja mig men min Gecko som snart blir OK!!
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-08-28 10:46:20 följande:
    Pop är ju tråkigt, där har de ju verkligen bara könsindelade kläder
    Och jag som brukar säga det om Me & I *duckar*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-28 12:05:38 följande:
    Och jag som brukar säga det om Me & I *duckar*
    Meandi är mitt levebröd ju, där får du inte klaga
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14