• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Pasadena skrev 2008-08-28 12:02:06 följande:
    YESS det blir nog en bugga igen iaf Fy satan vad jag ångrade att vi sålde camen, trots att det var/är nödvändigt Men nu står vi utan vagn och det blir nog en bee trots allt Ska åka och titta på en begagnad imorgon, såg att ni diskuterade kvitton eller ej - är det inte viktigt att ha kvittot? Det ser jag nästan som nödvändigt om man köper en begangad vagn?? Gäller garantin bara första köparen??
    Näe, garantin följer inte med andra köparen.
    För mig är det viktigast att säljaren har alla tillbehör som manual, myggnät, DVD skivan etc. Det innebär ju att vagnen inte är stulen.
    Jag tittar på skicket på vagnen och hur den är skött.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan

Sitter här och bävar för att ta mig ut i dag igen, jag orkar inte med alla dessa ihopfällningar av vagn, jag måste ha en Bee nu!
    Men jag är fattig och har egentligen inte råd.

Är sjukt irriterad på hon som jag skulle köpa Bee av igår, hon mejlar och säger att den är min, hon håller den åt mig och undrar när jag kan komma.
    Jag skriver tillbaks att jag kommer direkt i morrn.
    Får svar i morse att den är såld. Pucko!

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-28 12:36:27 följande:
    Sitter här och bävar för att ta mig ut i dag igen, jag orkar inte med alla dessa ihopfällningar av vagn, jag måste ha en Bee nu!Men jag är fattig och har egentligen inte råd.Är sjukt irriterad på hon som jag skulle köpa Bee av igår, hon mejlar och säger att den är min, hon håller den åt mig och undrar när jag kan komma.Jag skriver tillbaks att jag kommer direkt i morrn.Får svar i morse att den är såld. Pucko!
    Gaaaah *irriterande*
    Hoppas du hittar ngn annan.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lilaa

Någon som upplevt att bugaboo är ostadig? igår klättrade min dotter på vagnen och den ramlade framlänges?

• Pasadena
    Lilaa skrev 2008-08-28 12:40:31 följande:
    Någon som upplevt att bugaboo är ostadig? igår klättrade min dotter på vagnen och den ramlade framlänges?
    Våran cam ramlade framåt en gång när det blåste starka vindar Fast jag hade ju skötväskan hängande som säkert hjälpte till.
  • Lille Mammsen
    Sitter här och bävar för att ta mig ut i dag igen, jag orkar inte med alla dessa ihopfällningar av vagn, jag måste ha en Bee nu!Men jag är fattig och har egentligen inte råd.Är sjukt irriterad på hon som jag skulle köpa Bee av igår, hon mejlar och säger att den är min, hon håller den åt mig och undrar när jag kan komma.Jag skriver tillbaks att jag kommer direkt i morrn.Får svar i morse att den är såld. Pucko!
    Ähh..lägg av Så kan man ju inte göra jööö! Kom inte å säg att det var den där billiga...vill jag HA...men har ej råd...måste "kränga" grejer först
  • Stargirl
    Barn ska inte klättra upp elle rner i någon vagn. Det finns risk för felbalstning/snebelastning och därmed kan vagnen välta. Därför ska även selen sitta på. Mina barn har aldrig klättrat ur sina Cameleon.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Ja aaså låta ett barn klättra ska man nog inte göra i nån vagn
  • Nikas

Har fått ett erbj att köpa en helt ny oöppnad och oanvänd RÖD åkpåse (bugaboo) för 800 kr.

Värt det eller bättre och lägga 200 kr till och köpa i affären??

• oOrosamarängerOo
    Men guu vilken dålig stil
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14