• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lundinma

Kära gamla Buggisar,

efter ha varit KÄR i min Fro i tre år har jag nu köpt en Bee som extra vagn...gillar den inte svår att fälla ihop fastnar överallt med hjulen och den känns tung....

Kommer jag på bättre tankar? vad är era erfarenheter med vagnen???
    M.

• Olivia och Max
    Lourdes skrev 2008-08-28 18:41:33 följande:
    Halloj tråden

Har en fråga hur mycket kan man sälja en Bee för?
    Med helt nytt chassi och dessa tillbehör:

- Två suffletter
    - Sommar sufflett
    - Ny åkpåse
    - Ny Resväska
    - Parasoll
    - Cupholder

Ingen annons!
    Jag skulle sälja vagnen helt naken och seda tillbehören på Tradera.
  • Olivia och Max
    Lundinma skrev 2008-08-28 18:42:05 följande:
    Kära gamla Buggisar,efter ha varit KÄR i min Fro i tre år har jag nu köpt en Bee som extra vagn...gillar den inte svår att fälla ihop fastnar överallt med hjulen och den känns tung....Kommer jag på bättre tankar? vad är era erfarenheter med vagnen???M.
    Hur kan du tycka den är svår att fälla? Det är ju det jag älsar den för. Tung? Vi som tycker den är fjäderlätt och så smidig.
    Vad olika det är
  • Olivia och Max

Vad tror ni, Dark khaki Bee + rosa åkpåse till vintern. Det borde väl bli snyggt?

• Lundinma

ja vet inte om jag har ett måndags exemplar.... Men den är ju snygg så jag vill gärna ha den kvar....

//M

• Nikas
    Stargirl skrev 2008-08-28 14:01:59 följande:
    Har aldrig hört att ngn haft problem med sin åkpåse. Men det är klart om du tycker det är värt att betala lite mer så är det ju värt för dig att ha den säkerheten.
    Tack för svar! Dock bara för att krångla till det så har vi nog bestämt oss för en orange, har kollat på färgerna idag och gillar den orange rätt skarpt... :)
  • molly 81

Nu har jag hittat en skötväska som passar mig perfekt! Med en rem man fäster på samma ställe där fångbandet sitter, så den INTE KAN GLIDA!

Billig med, 300 pix!

det är faktiskt en everest väska, som är gjord som skötväska!

I like!

• Lourdes
    Olivia och Max skrev 2008-08-28 18:45:10 följande:
    Jag skulle sälja vagnen helt naken och seda tillbehören på Tradera.
    Ok, kanske en idé...
  • Alisa

Åhh! Nu står den fina vagnen i hallen, och jag har blivit mycket fundersam när jag hört folk skriva det men KAN INTE BEBISEN KOMMA NU SÅ VI FÅR UT OCH KÖRA VAGN!!! 
    (Ja jag längtar massor efter henne också!  )

• Kajsan
    myHappiness skrev 2008-08-28 17:42:10 följande:
    Vilken färg på topp skulle ni välja till denim bas??Bombardera mig med förslag nu! Och vilket blir finast fleece eller canvas?Har inte sett canvas top på denim än, nån som har?På Bugaboos hemsida i färgblandaren finns ju inte denim med, så det är svårt att föreställa sig hur det kan tänkas se ut.
    Jag har tvärtom denim topp med brun bas, det är helt klart min snyggaste kombo ( har den nu ) , bild i galleriet, som vanligt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14