• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Hepa

Ja det verkar som det! Mamma är ju från Stockholm, men jag verkar inte ha fått med mig det där med färgerna från henne ändå. Måste vara pappas lapplandsgener som slog igenom

SooJuicy skrev 2008-08-28 10:33:55 följande:
    Måste bero på att du är från landet
  • Hepa

grå

Kajsan skrev 2008-08-28 10:37:07 följande:
    Vilken färg har du på basen?
  • Hepa

svart

Kajsan skrev 2008-08-28 10:43:00 följande:
    Och toppen?
  • Fröken Småland

Det förekommer att även vi bönder som inte bor i stan och som inte alltid handlar på Pop är gränsöverskridande när det gäller genus och färg. Man använder väl det man själv gillar och trivs med.

• AnniPanni

Jag är ju supertrist med grå bas o bestlltt grå åkpåse. Men har ju en svart/grå suflett så inget annat passar egentligen.
    Blir mer färg sen i vår

• fröken ida

Jag är från landet och klär min kille i rosa, så det finns spnt folk med Dessutom sitter min sambo ner och kissar trots att vi är från det bonigaste av bonigaste stället.

• Alvali80

Hej! Jag funderar på att köpa en begagnad bugaboo frog. Såg på bugaboos hemsida (demovideon) att handtaget går att föra ned mot golvet. Jag är ganska kort så jag funderar på om det är möjligt att låsa handtaget i en sådan lägre vinkel när man kör vagnen. Är det någon som vet om det går?

• Hepa

Jag håller helt med!

mamma2003 skrev 2008-08-28 10:44:23 följande:
    Det förekommer att även vi bönder som inte bor i stan och som inte alltid handlar på Pop är gränsöverskridande när det gäller genus och färg. Man använder väl det man själv gillar och trivs med.
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-08-28 10:44:23 följande:
    Pop är ju tråkigt, där har de ju verkligen bara könsindelade kläder
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14