• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fru Indosaurie
    myHappiness skrev 2008-06-10 20:54:15 följande:
    thj, du måste väl sitta på en massa bilder på cameleon i olika klädsar och varianter?Kan du inte läga in fler kombinationer i bildtråden. Tex denim med olika toppar. Mindre populära varianter. Ja, lägg in allt du har!!SKulle vara kul med en bildtråd där man kunde ha allt i färgordning. Som grå bas med alla toppar osv. Men det går ju inte att genomföra här på FL. synd.
    åh det vore ju roligt.. jag kanske kan göra en
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • kristinaa75
    Fica skrev 2008-06-10 20:52:04 följande:
    Har fått hem mitt nya chassi idag, jag skickade ett mail direkt till Bugaboo när mailet om det där vikttestet kom från BT och vips så var ett nytt chassi på väg. Ska skicka ner det trasiga nu när jag fått det nya. De har ersatt skruvarna på snapfästen med någon annan form av pluggar, så det är väl bara att hoppas att de funkar bättre. Tvingade pappa att dra allt vad han hade och handtaget satt stenhårt fast iallafall
    Fick du ditt nya chassi från Bugaboo och inte från babytrader? väntar på ett nytt från babytrader, hoppas det också är ett sånt förbättrat..
  • Malin med Tim
    Fica skrev 2008-06-10 20:52:04 följande:
    Har fått hem mitt nya chassi idag, jag skickade ett mail direkt till Bugaboo när mailet om det där vikttestet kom från BT och vips så var ett nytt chassi på väg. Ska skicka ner det trasiga nu när jag fått det nya. De har ersatt skruvarna på snapfästen med någon annan form av pluggar, så det är väl bara att hoppas att de funkar bättre. Tvingade pappa att dra allt vad han hade och handtaget satt stenhårt fast iallafall
    Vad är det för pluggar? Kan du visa på en bild? Jag har nämligen också drabbats av dessa förbannade chassi, hämtade ett nytt i veckan och efter någon timmes användande så släppte även det... tänkte om du har en bild som jag kan visa min återförsäljare..
  • modestyclara
    minimou skrev 2008-06-10 18:26:07 följande:
    Tack för ditt svar!Tyckte väl det har dröjt lite väl länge. mailade igen igår och har fortfarande inte hört något...får hoppas de fått det mailet iaf.
    jag tror de har stängt söndag-måndag så då har de nog en del att läsa ikapp på tisdagen...
  • Suri
    Malin med Tim skrev 2008-06-10 21:25:43 följande:
    Vad är det för pluggar? Kan du visa på en bild? Jag har nämligen också drabbats av dessa förbannade chassi, hämtade ett nytt i veckan och efter någon timmes användande så släppte även det... tänkte om du har en bild som jag kan visa min återförsäljare..
    På vilket sätt släppte det?

Min vagn är ju hos vänner i USA, reklamerad en gång för att handtaget gled lite på ena sidan. När han testdrog det. Ska jag be dem montera vagnen och använda den ett par timmar? Skulle ju vara skönt att slippa reklamera när man väl fått den till Sverige.
  • modestyclara

Vill också veta. Jag väntar också chassi från BT...verkar ju smartare att gå via bugaboo då...
  • kristinaa75
    modestyclara skrev 2008-06-10 21:35:42 följande:
    Vill också veta. Jag väntar också chassi från BT...verkar ju smartare att gå via bugaboo då...
    Jag kontaktade Bugaboo, var lite arg över att behöva skicka iväg mitt gamla till Babytrader innan de kunde skicka det nya, men Bugaboo hänvisade bara till babytrader, verkar som att de gör lite olika för olika kunder?
  • Dis

När tycker ni det är försent att köpa en cameleon till ett barn? Ålder/maxläng?

• Senap
    Dis skrev 2008-06-10 21:53:54 följande:
    När tycker ni det är försent att köpa en cameleon till ett barn? Ålder/maxläng?
    När barnet slutar åka vagn - för oss ca 3 årsåldern.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Dis

Oki. Men det blir kanske lite dyrt att köpa den precis innan barnet slutar åka vagn? Undra hur många som köper en cam till en 3-åring?

Shoegirl skrev 2008-06-10 21:58:37 följande:
    När barnet slutar åka vagn - för oss ca 3 årsåldern.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14