• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • kokoskärlek med bubblor
    FridaLee skrev 2008-08-29 19:52:19 följande:
    har sett flera st bla i shoppingcentrum, på mitt jobb, inne i stan mm
    Ja, det skiljer sig säkert åt..här i Malmö verkar Cameleons vara väldigt vanliga men som sagt..ingen Bee (eller så är jag blind )
  • FridaLee
    kokoskärlek med bubblor skrev 2008-08-29 19:53:55 följande:
    Ja, det skiljer sig säkert åt..här i Malmö verkar Cameleons vara väldigt vanliga men som sagt..ingen Bee (eller så är jag blind )
    bor i sthlm så kanske att de är vanligare här då.
  • kokoskärlek med bubblor
    FridaLee skrev 2008-08-29 19:55:45 följande:
    bor i sthlm så kanske att de är vanligare här då.
    kanske
  • SchumiFerrari

Har fått ett problem... När sonen börjar förskola i mars så kommer han att vara på samma ställe som jag jobbar,.. vilket innebär att jag tar med honom i vagnen.. Men vill ju inte låta Buggan stå där hela dagen! Dagens Ilandsproblem.. så nu letar jag helst efter en beg billig bugga som jag kan ha som "dagis"vagn...

*Älskade Noa*
  • Lourdes
    kokoskärlek med bubblor skrev 2008-08-29 19:53:55 följande:
    Jag har en Bee i Malmö, brukar stöta på två till
  • Mamma Kråkan

eller så tar du med dig ett lås om du kan låsa fast den i något....själv låser jag alltid fast den då jag går in någonstans... som sagt min uj duo höll på att få fötter en gång men det var en annan mamma som frågade mannen om det verkligen vart hans vagn och då pep han iväg

SchumiFerrari skrev 2008-08-29 20:20:34 följande:
    Har fått ett problem... När sonen börjar förskola i mars så kommer han att vara på samma ställe som jag jobbar,.. vilket innebär att jag tar med honom i vagnen.. Men vill ju inte låta Buggan stå där hela dagen! Dagens Ilandsproblem.. så nu letar jag helst efter en beg billig bugga som jag kan ha som "dagis"vagn...
  • SchumiFerrari
    JuliaochNelly skrev 2008-08-29 20:32:30 följande:
    eller så tar du med dig ett lås om du kan låsa fast den i något....själv låser jag alltid fast den då jag går in någonstans... som sagt min uj duo höll på att få fötter en gång men det var en annan mamma som frågade mannen om det verkligen vart hans vagn och då pep han iväg
    hmmm..Får kolla läget lite med det...
    *Älskade Noa*
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-29 18:29:47 följande:
    Va fin...din?? Köpt ny/beggad & va fick man ge för denna då...känner igen den..tror jag?
  • Fröken Småland

Vem var det som frågade (igår?) om leksak som man fäster på lyftbygeln? Det måste väl vara en sån som SchumiFerrari har på sin? Varifrån kommer den förresten?

• SchumiFerrari
    mamma2003 skrev 2008-08-29 21:13:53 följande:
    Vem var det som frågade (igår?) om leksak som man fäster på lyftbygeln? Det måste väl vara en sån som SchumiFerrari har på sin? Varifrån kommer den förresten?
    Babyland
    *Älskade Noa*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14