• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn
    FridaLee skrev 2008-08-29 19:36:24 följande:
    någon som var på babyland i barkarby idag? såg en sand bugga med burberry suffla däri dag. Snygg var den iaf.
    Har den kombon nu, men va på babyland i malmö ;)
  • myHappiness

Räcker det med madrass i liggdel nu när det börjar bli kyligt?
    Den känns även så hård. Provade att lägga lammskinn under madrassen och då blev det lite mjukare, men blir det för varmt??

• Preggie

Ojojoj vad svårt det är att bestämma sig för färg på åkpåse!
    Hade inte funderat så mycket på det förrän nu när många andra frågar.

Jag har grå bas och just nu har jag röd canvas som topp men har även röd fleece, brun canvas och off white canvas. Vilken färg skulle ni satsa på? Just nu lutar det åt grå för att matcha basen men jag är också sugen på off white. Hmm vad svårt ;)

• Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-29 21:41:02 följande:
    Ja min. Fick ge 5500:- för den, men då ingick en extra ram som jag sålt iväg för 800:-. Så i slutändan blev priset 4800:-. Köpt i Norrköping rullar nu i Katrineholm.
    Super pris!
  • LillaMiss Piggy

Ni som har sytt ny sufflett. Hur mycket tyg behöver man? Har tröttnat på min gråa suflett. Vill prova på att sy en ny.

Hur spänner man bromsen? Bromsen släpper hela tiden

• Allrona

Det blev till slut en brun åkpåse till min denim vagn. Ville ha off-white, röd eller brun. Min man tyckte det var för opraktiskt med en vit och röd tyckte han inte en kille kunde ha )fattar inte riktigt hur han tänkte där men men...) Nu blev det i alla fall en brun som vi kom överens om.

• mamma på vift
    LillaMiss Piggy skrev 2008-08-30 00:14:23 följande:
    Ni som har sytt ny sufflett. Hur mycket tyg behöver man? Har tröttnat på min gråa suflett. Vill prova på att sy en ny. Hur spänner man bromsen? Bromsen släpper hela tiden
    Jag räknar på 1 meter till insidan och 1 meter till utsidan då har man lite spelrum oxå!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Stargirl
    Preggie skrev 2008-08-29 22:48:04 följande:
    Ojojoj vad svårt det är att bestämma sig för färg på åkpåse! Hade inte funderat så mycket på det förrän nu när många andra frågar. Jag har grå bas och just nu har jag röd canvas som topp men har även röd fleece, brun canvas och off white canvas. Vilken färg skulle ni satsa på? Just nu lutar det åt grå för att matcha basen men jag är också sugen på off white. Hmm vad svårt ;)
    Jag skulle nog köpa grå....det är iofs lite trist men passar till alla toppfärger.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14