• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Teresia78
    Pasadena skrev 2008-08-30 12:26:23 följande:
    Har ni nåt tips på snyggt och bra fårskinn som passar been? Känns som man skulle behöva ett mindre till den här vagnen iom att den är lite mindre än camen?
    Det finns en mindre modell på Bonti, vet inte märke eller pris men den var mycket smalare och kan tänka mig att den skulle vara perfekt till Been!
    Deras fårskinns-sortiment är inte så stort än men fick info om att de börjar komma in så småningom nu när det börjar bli kallare.
    Leo mammas prins!
  • rosenkind
    SooJuicy skrev 2008-08-30 12:26:49 följande:
    En oioi hobo är: 30 x 38 x 15 för jämförelse.
    en messenger är alltså rätt stor...finns det nån som har en bild på en oioi messenger + bugga? *nyfiken*
  • Miamamma

SooJuicy Stargirl AnniPanni....Tackar och bugar för era svar....Nu blev valet lätt...En BB åkpåse det blir till att shoppa

♥♥ FELICIA,FILIPPA,FIDELI och MOLLY - MINA PRISESSOR!!!♥♥
  • LillaMiss Piggy

Snabb svar please

har precis släng in liggdelslocket i maskinen. Den tvättas i 30 grader MEN skulle den centrifugeras??? Har satt den på centrifurering

• rosenkind

Hm... nu har jag satt på åkpåsen på frogen...men frågan är vad man ska göra med allt extra tyg under suffletten? Jag vill ju ha suffletten på fast jag har åkpåse.. några tips?

• rosenkind

Hm... nu har jag satt på åkpåsen på frogen...men frågan är vad man ska göra med allt extra tyg under suffletten? Jag vill ju ha suffletten på fast jag har åkpåse.. några tips?

• rosenkind

sorry...min dator flippade tydligen, var ju tänkt att ett inlägg var alldeles tillräckligt

• Stargirl
    rosenkind skrev 2008-08-30 13:07:04 följande:
    Extra tyg? Jag fattar inte
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2008-08-30 13:06:11 följande:
    Snabb svar pleasehar precis släng in liggdelslocket i maskinen. Den tvättas i 30 grader MEN skulle den centrifugeras??? Har satt den på centrifurering
    Jadå helt ok....det har iaf jag gjort men har valt kort centrifug.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    rosenkind skrev 2008-08-30 13:07:03 följande:
    Har du en vanlig "cam" åkpåse på frogen?
    Inte för att jag vet men gissar att de vanliga buggapåsarna är lite långa för frogen, med tanke på skillnaden i ram. Jag har inget extra tyg.... men du kanske menar tyget på sufletten?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14