• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee
    MGn skrev 2008-08-29 22:12:28 följande:
    Har den kombon nu, men va på babyland i malmö ;)
    he he nä då var det inte du, så virrig är jag inte så jag hamnar i malmö!
  • Teresia78

Vi köpte ett fårskinn från One Tree Hill som passar perfa i Leos Bugga till den har vi overall och filt, det räcker gott och väl hela vintern.
    I och med att vi använder flera vagnar samtidigt så var det smidigast att ta nåt som passar till alla vagnar, dvs att inte ta Bugaboos egna åkpåse.

Leo mammas prins!
  • AnniPanni
    Teresia78 skrev 2008-08-30 11:08:50 följande:
    Vi köpte ett fårskinn från One Tree Hill som passar perfa i Leos Bugga till den har vi overall och filt, det räcker gott och väl hela vintern. I och med att vi använder flera vagnar samtidigt så var det smidigast att ta nåt som passar till alla vagnar, dvs att inte ta Bugaboos egna åkpåse.
    ah oths passar.. Vad bra
    Har ju en UJ också, super at skinnet passar båda. Dags att shoppa lite med andra ord
  • Teresia78
    AnniPanni skrev 2008-08-30 11:19:03 följande:
    ah oths passar.. Vad bra Har ju en UJ också, super at skinnet passar båda. Dags att shoppa lite med andra ord
    Ja absolut! Vi betalade 895kr för det på Bonti, visst kostar det lika mycket som en åkpåse men vi är såå nöjda!
    Leo mammas prins!
  • AnniPanni
    Teresia78 skrev 2008-08-30 11:27:26 följande:
    Ja absolut! Vi betalade 895kr för det på Bonti, visst kostar det lika mycket som en åkpåse men vi är såå nöjda!
    jag har ju precis köpt en bugga åkpåse Men fårskinn är ju himla bra att ha ju, perfekt nu på hösten innan åkpåsesäsongen. E är 7 mån så jag måste ha åkpåse sen.
  • Alisa
    Stargirl skrev 2008-08-30 10:47:30 följande:
    Vi har provat en massa men bara Bugaboos egna passar riktigt bra. Elodies påse är väldigt glatt ocg sitter inte alls bra i sittdelen. Så jag skulle satsa på Buggans egna påse utan tvekan. Om du bara har en toppfärg och kommer att ha den hela vintern så skulle jag köpa en rosa påse. Om du har flera toppfärger eller tänker byta så skulel jag köpa en grå påse
    Suger åt mig av denna info också    (det blir grå isåfall, finns fler möjligheter med andra färger, sufletter osv...  )
  • Pasadena

Har ni nåt tips på snyggt och bra fårskinn som passar been? Känns som man skulle behöva ett mindre till den här vagnen iom att den är lite mindre än camen?

• oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-08-30 12:24:56 följande:
    32 x 44 x 13
    En oioi hobo är: 30 x 38 x 15 för jämförelse.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14