• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Miamamma

Hej alla Bugaboo-proffs!!
    Ska köpa åkpåse men velar om jag ska ha en Bugaboo åkpåse eller en Eloide......Tycker Eloide är såååå fina men Bugaboos kanske passar bättre...Har grå bas och rosa canvas topp....Vilken rekomenderar ni???

♥♥ FELICIA,FILIPPA,FIDELI och MOLLY - MINA PRISESSOR!!!♥♥
  • Mamma Kråkan

nu finns det Flört

luttelin skrev 2008-08-30 08:51:27 följande:
    Har du några bilder på vagnen med ståbräda?
  • Preggie
    Stargirl skrev 2008-08-30 07:54:50 följande:
    Jag skulle nog köpa grå....det är iofs lite trist men passar till alla toppfärger.
    Tackar för svar!
  • oOrosamarängerOo
    Miamamma skrev 2008-08-30 09:15:03 följande:
    Hej alla Bugaboo-proffs!!Ska köpa åkpåse men velar om jag ska ha en Bugaboo åkpåse eller en Eloide......Tycker Eloide är såååå fina men Bugaboos kanske passar bättre...Har grå bas och rosa canvas topp....Vilken rekomenderar ni???
    Jag skulle ta bbs egen, eloide är väldigt glatt och inte skålad så inget bra med den i sittdelen.
  • Alisa
    Preggie skrev 2008-08-30 09:21:03 följande:
    Tackar för svar!
    Jag köpte grå bas och sandtopp, och bara någon dag senare hittade jag en jättefin ytterligare suflett med blandande färger (lila, guld, svart) som kanske hade svårmatchat om jag hade köpt mer "färglatt".
  • steffo trish

En fråga: Vilka babyskydd kan man sätta fast på Beechassit?
    Snabbt svar om ni vet

• luttelin
    JuliaochNelly skrev 2008-08-30 09:12:49 följande:
    finns i bt strax
    Såg ju jättesmidigt ut! Är det bara att flippa över brädan?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Hej alla Bugaboo-proffs!!Ska köpa åkpåse men velar om jag ska ha en Bugaboo åkpåse eller en Eloide......Tycker Eloide är såååå fina men Bugaboos kanske passar bättre...Har grå bas och rosa canvas topp....Vilken rekomenderar ni???
    Vi har provat en massa men bara Bugaboos egna passar riktigt bra. Elodies påse är väldigt glatt ocg sitter inte alls bra i sittdelen.
    Så jag skulle satsa på Buggans egna påse utan tvekan. Om du bara har en toppfärg och kommer att ha den hela vintern så skulle jag köpa en rosa påse. Om du har flera toppfärger eller tänker byta så skulel jag köpa en grå påse
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    Eloide är superfina men också glatta i tyget. De sitter inge bra alls i sittdelen alls.
    Jag har köpt en grå bugga åkpåse. Lite trist men jag har flera olika suffletter jag varierar mellan.
  • bara lilla jag

Ni som har använt er utav bugaboos åkpåse hur är den i kyla håller den värmen bra och så? Är dom mysiga? :D Har tänkt att köpa en åkpåse i fuskmink till vintern som passar till alla vagnar.. Men bugaboos kanske är bra? Har en bee

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14