• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-30 13:09:16 följande:
    Extra tyg? Jag fattar inte
    alltså... det är liksom så mycket åkpåse under suffletten...det "korvar" sig kanske camens o frogens åkpåsar är olika? när jag kollade på bilder (typ på kidzshopen) så har de ju hängt åkpåsen över ramen och har ingen sufflett på... är det så man ska ha den? Provkörde iaf sittdelen här inne och lilltjejen (5 månader) fullständigt strålade hon älskade den! försök stoppa ner henne i emmaljungan efter det här...
  • Stargirl
    rosenkind skrev 2008-08-30 13:19:00 följande:
    alltså... det är liksom så mycket åkpåse under suffletten...det "korvar" sig kanske camens o frogens åkpåsar är olika? när jag kollade på bilder (typ på kidzshopen) så har de ju hängt åkpåsen över ramen och har ingen sufflett på... är det så man ska ha den? Provkörde iaf sittdelen här inne och lilltjejen (5 månader) fullständigt strålade hon älskade den! försök stoppa ner henne i emmaljungan efter det här...
    Ja froggens åkpåse är korvig medans Cammens är slät. Ska kolla om jag har bild på Froggens påse i mitt galleri på Froggen. Hade dem båda 2004. Återkommer.
    Jag minns att man inte har froggens påse över ryggstödet utan bara i sittdelen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    rosenkind skrev 2008-08-30 13:19:00 följande:
    Camens o frogens åkpåsar är olika, det är därför det korvar sig.
  • Stargirl

Typsikt man ser inte....men man trär inte froggens åkpåse över ryggstödet utan man lämnar den under sufletten i sittdelen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-30 13:23:09 följande:
    Ja froggens åkpåse är korvig medans Cammens är slät. Ska kolla om jag har bild på Froggens påse i mitt galleri på Froggen. Hade dem båda 2004. Återkommer.Jag minns att man inte har froggens påse över ryggstödet utan bara i sittdelen.
    tack! skulle vara intressant att se... kanske man skulle investera i en cam åkpåse *s*
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-30 13:25:01 följande:
    Typsikt man ser inte....men man trär inte froggens åkpåse över ryggstödet utan man lämnar den under sufletten i sittdelen.
    okej, så man får helt enkelt leva med korvigheten eller köpa en cam åkpåse!
  • Stargirl
    rosenkind skrev 2008-08-30 13:26:55 följande:
    okej, så man får helt enkelt leva med korvigheten eller köpa en cam åkpåse!
    Ja, fast Froggens går ju dra åt om det är extremt kallt. Det kan man intemed Cam åkpåsen. Så den har oxå fördelar.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Pasadena skrev 2008-08-30 12:26:23 följande:
    Har ni nåt tips på snyggt och bra fårskinn som passar been? Känns som man skulle behöva ett mindre till den här vagnen iom att den är lite mindre än camen?
    Jaa, mitt som är anpassat för UJ ,men passar perfekt i Been kommer från Bowron, kolla mitt galleri, där har jag bild på det i camen.
  • bara lilla jag

ingen som vill svara på om bbs åkpåsar är varma och sköna på vinter eller om den är mer anpassad till vår och höst?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14