• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-08-30 14:03:20 följande:
    ingen som vill svara på om bbs åkpåsar är varma och sköna på vinter eller om den är mer anpassad till vår och höst?
    Varma och sköna enligt mig. Men är det -20 grader så komplettra med en fleece filt eller extra lager kläder. Det är det som är så bra. Man kan ha dem från September till April utan att barnet dör av värmen men komplettra med lite xtra då det är grymt kallt eller om barnet sover ute i flera timmar i många minus.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Mamma Kråkan

är ju en liten grej som man skruvar på så då skruvan bara loss och vänder över ,super lätt jag gör det väl på 1 minuter eller nått.

luttelin skrev 2008-08-30 10:23:06 följande:
    Såg ju jättesmidigt ut! Är det bara att flippa över brädan?
  • luttelin

ok, och vad heter brädan då?
    Ska iväg till GBG snart och velar fram & tillbaka hurvida vi ska ta med sulkyn till äldsta eller köpa ny ståbräda. (precis nyligen köpt Buggan)

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Pasadena
    Kajsan skrev 2008-08-30 13:51:52 följande:
    Jaa, mitt som är anpassat för UJ ,men passar perfekt i Been kommer från Bowron, kolla mitt galleri, där har jag bild på det i camen.
    Vilket mysigt! Ser ut som en nallebjörn Var köper man det? Undra om det finns på Bonti? SKa dit nån dag och kolla.
  • Pasadena
    Teresia78 skrev 2008-08-30 12:39:02 följande:
    Det finns en mindre modell på Bonti, vet inte märke eller pris men den var mycket smalare och kan tänka mig att den skulle vara perfekt till Been!Deras fårskinns-sortiment är inte så stort än men fick info om att de börjar komma in så småningom nu när det börjar bli kallare.
    Ah tack, ska kolla där då som sagt !
  • LillaEllan

hej smiter in och frågar er profs några små saker.

hur är vagnen att köra på grus? altså stort grus , riktigt ojmämn väg?och snÖ?
    med tanke på de små hjulen.

får man inte med regnskydd,och lastkorg under när man köper den?
    har inte hittat nån info vad som följer med bara att man kan köpa till det extra.

• bebbe made in italy

kikar in och vill bara säga att från början tyckte jag bugaboo var gräsliga, men nu har jag sett flera st med bugaboo här i mitt område och jag är KÄR såå fina är dom verkligen. Kommer förmodligen aldrig köpa någon då jag har en bra vagn sm jag tänkt ha till nästa barn men kul att titta på alla andras fräcka snygga vagnar

Mamma till världens sötaste lilla docka
  • LillaEllan

hehe bebbe made in italy samma här jag tyckte dom var fruktansvärda men nu sitteerjag här och e skit sugen på att köpa en

• bebbe made in italy
    LillaEllan skrev 2008-08-30 15:27:49 följande:
    hehe bebbe made in italy samma här jag tyckte dom var fruktansvärda men nu sitteerjag här och e skit sugen på att köpa en
    ja jag med till nästa barn fast det blir inte av... Jag fattar inte hur jag kunde tycka dom var fula min granne har en beige/svart och den e så stilig och snygg att jag bara blåglor när jag ser den, sådär lagom ofint
    Mamma till världens sötaste lilla docka
  • luttelin
    bebbe made in italy skrev 2008-08-30 15:26:33 följande:
    kikar in och vill bara säga att från början tyckte jag bugaboo var gräsliga, men nu har jag sett flera st med bugaboo här i mitt område och jag är KÄR såå fina är dom verkligen. Kommer förmodligen aldrig köpa någon då jag har en bra vagn sm jag tänkt ha till nästa barn men kul att titta på alla andras fräcka snygga vagnar
    Jag har oxå blivit kär! Lyckades övertala sambon till att köpa en Bugga & nu är han oxå kär! Dock muttrar han lite över alla dyra tillbehör
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14