• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Kråkan

Måste fråga rengskyddet till cameleon är ju super bra men det tar ju upp hela varukorgenLedsen
    Någon som har ett smart tips eller vet något annat snyggt rengskydd som funkar?

• Pasadena
    SallyK skrev 2008-08-30 19:01:15 följande:
    Precis min tanke. Någon annan?
    Jag hade min på insidan, kändes smidigast på nåt sätt än att den stog ut på utsidan. Inga större problem med skötväskan. Ibland kunde det bli lite trångt men har inte haft några problem alls egentligen!
  • oOrosamarängerOo
    bara lilla jag skrev 2008-08-30 18:56:14 följande:
    var gör ni av era regnskydd till been när ni inte använder dom? dom är lite otympliga tycker jag, eller så har jag inte kommit på nå smart sätt att ha ihop det på :) tips?
    Otympligt? Jag använder bees regnskydd till camen just för att det är så smidigt, lätt att vika ihop o tar ju ingen plats alls, ligger utmed botten i varukorgen.
  • molly 81

Jag använder inte alls buggas egna regnskydd. Kör med ett från tulsa/babyland. Funkar bra, inte så snyggt, men det görinte så mycket! Köpte till liggvagn men funkar även till sittdelen på min gecko!

• SchumiFerrari
    JuliaochNelly skrev 2008-08-30 19:05:28 följande:
    Måste fråga rengskyddet till cameleon är ju super bra men det tar ju upp hela varukorgenNågon som har ett smart tips eller vet något annat snyggt rengskydd som funkar?
    Har en gamla, billig skötväska från gekås som svärmor sydde om lite till regnskydd som sitter fast på vår vagn.. Vagnen är i bilen men ska försöka beskriva hur den sitter... Sitter fast typ över de stora hjulen... i någon bildtråd ska det finnas något liknande (fast snyggare.) ska leta...
    *Älskade Noa*
  • SchumiFerrari
    JuliaochNelly skrev 2008-08-30 19:05:28 följande:
    Måste fråga rengskyddet till cameleon är ju super bra men det tar ju upp hela varukorgenNågon som har ett smart tips eller vet något annat snyggt rengskydd som funkar?

Bugaboo bildtråd 2 sidan 2.. Potatis har två bilder nästan längst ner.

Vårat sitter mer typ över varukorgen. Funkar super!

*Älskade Noa*
  • Mamma Kråkan

ska genast kolla tusen tack

SchumiFerrari skrev 2008-08-30 20:21:21 följande:
    Bugaboo bildtråd 2 sidan 2.. Potatis har två bilder nästan längst ner. Vårat sitter mer typ över varukorgen. Funkar super!
  • LillaMiss Piggy

Jäkla skit!!!

Tvättade liggdelslocket idag och nu har fodret rynkat ihop sig   går inte att fixa.
    Ska det inte gå att centrifuga? HAr jag gjort fel? VAd kostar en ny liggdelslock?

• Greentea

hej! jag ska köpa mig en begangnad bugaboo cameleon imorgon :) en -06 använd till ett barn tidigare, vad bör jag kontrollera på vagnen??? tacksam för svar då jag har noll koll... :)

• Kajsan
    Greentea skrev 2008-08-30 22:39:48 följande:
    hej! jag ska köpa mig en begangnad bugaboo cameleon imorgon :) en -06 använd till ett barn tidigare, vad bör jag kontrollera på vagnen??? tacksam för svar då jag har noll koll... :)
    Att det är ett rimligt pris?
    Att bromsen tar...Att du får regnskydd, myggnät och manual med.
    Äh, de med gamla chassit brukar det inte vara nåt strul med.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14